KNJIGA NEBA, 14. svezak, 12. kolovoza 1922.

 

Vrijednost i učinci žrtve.

Osjećala sam se potišteno i bila u patnji  koju samo moj slatki Isus može razumjeti. On proniče svaku nit mog siromašnog srca i vidi intenzitet moje muke. Došavši, sažalio se nada mnom, pridržao me svojim rukama govoreći mi: "Kćeri moja, hrabro! Tu sam za tebe, čega se bojiš? Jesam li te ikada iznevjerio? Ako se ti ne osjećaš sposobnom čak niti malo odstupiti od moje Volje, još je manja vjerojatnost da Ja ne bih bio uz tebe, uz život svakog tvog djela i patnje. Znaj da je moja Volja najčišće zlato. Kako bi nit tvoje volje postala poput najčišćeg zlata potrebno je da se nit tvoje volje toliko isprepliće s Mojom da se ne mogu razlikovati jedna od druge, i neophodne su žrtva i patnja. One troše nit tvoje ljudske volje, zamjenjuju je zlatnom božanskom niti koja, poistovjećujući se s mojom, tvori jednu jedinu nit, isprepliće se s cijelim velikim kotačem vječnosti, prostire se svuda i nalazi se svugdje. Ali ako je moja Volja zlato, a tvoja željezo,  Moja se Volja neće spustiti da se ispreplete s tvojom. Ako uzmeš dva predmeta od zlata- iako mogu biti različitog oblika- topljenjem ih možeš oblikovati u jedan predmet i više nećeš razlikovati jedno zlato od drugog. Ali ako je jedan predmet od zlata, a drugi od željeza, jedan neće prionuti uz drugoga, i neće biti moguće oblikovati jedan jedini predmet od zlata. Samo žrtva mijenja narav ljudske volje.

Žrtva je gorući plamen koji topi i troši; žrtva je sveta i ima moć posvetiti Božansku Volju u ljudskoj. Žrtva je milost, i svojim vještim potezima kista utiskuje božanski oblik i crte. To je razlog povećanja tvojih patnji: to su posljednji potezi kista, potrebni da bi se dalo konačno proširenje i ispreplitanje tvoje volje s Mojom.”

O, moj Isuse, sve moje patnje - toliko bolne da mi se čini da me poništavaju- ne pritišću me. Ako ti je po volji, umnoži ih. No ti znaš koja je bol koja me muči, za tu jednu molim tvoje sažaljenje, jer mi se čini da više ne mogu nastaviti. Molim te, smiluj se i oslobodi me, ako Ti je po volji.’

Kćeri moja, također i u ovoj patnji bit ću s tobom, bit ću tvoja pomoć, dat ću ti snage da izdržiš. Mogao bih ti udovoljiti, no to ne bi bilo primjereno. Pozvao sam te na uzvišenu i jedinstvenu misiju – da živiš u mojoj Volji i bilo bi čudno da je ne provedem kroz strukture moje Crkve. Uostalom, s Mojom Voljom i s tvojim posluhom prema mom ministru došla si u ovo stanje. Ako on ne želi nastaviti na ovaj način, može ti dati odobrenje da prestaneš, tako da kad bi to učinila iz poslušnosti - i dalje bi postojao savršeni sklad između tebe i Mene. No ako bi odlučila djelovati prema svojoj volji, ne bi samo narušila naše suglasje, već bi učinila štetu i sebi. No trebali bi znati da je svijet trenutno na lomači. Ako ne žele da podignem plamenove i sve pretvorim u pepeo, neka rade ono što Ja želim.” Bila sam prestravljena i ožalošćenija nego prije, ali spremna činiti Njegovu Presvetu Volju, a ne svoju.