Isusov Život i Muka sadrže lijek za sve patnje čovječanstva.

 

Knjiga Neba
13. svezak, 21. listopada 1921.

Sve što je Isus učinio i pretrpio neprestano je u činu darivanja čovjeku. Njegov Život i Muka sadrže lijek za sve patnje čovječanstva.

Razmišljala sam o Muci mog slatkog Isusa, a On mi je prilikom dolaska rekao: "Kćeri moja, svaki put kad duša razmišlja o mojoj Muci, sjeća se onoga što sam pretrpio ili suosjeća sa Mnom, u njoj se obnavljaju plodovi mojih patnji. Moja krv izvire da je natopi i moje rane dolaze pred nju da je iscijele ako je ranjena, ili da je uljepšaju ako je zdrava, i sve moje zasluge dolaze da je obogate. Trgovanje  koje ona vodi je iznenađujuće, to je kao da sve što sam učinio i pretrpio polaže u banku, i time udvostručuje svoj ulog.  Uistinu, sve što sam učinio i pretrpio neprestano je djelotvorno dajući se čovjeku, baš kao što sunce neprestano djeluje dajući svjetlost i toplinu zemlji. Moje djelovanje nikada se ne iscrpljuje, samo ako duša to želi - i koliko god puta to želi - prima plod mog Života. Dakle, ako se sjeti moje Muke dvadeset, sto ili tisuću puta, toliko će puta više uživati u njezinim učincima. Ali koliko je malo onih koji to blago koriste! Uz sva dobra moje Muke vide se duše koje su slabe, slijepe, gluhe, nijeme, hrome, živi mrtvaci koji izazivaju gađenje, jer je moja Muka zaboravljena. Moje muke, moje rane, moja krv su jakost koja uklanja slabosti, svjetlost koja daje vid slijepima, jezik koji oslobađa jezike i otvara njihov sluh, put koji se ispravlja hromima i život koji uskrisava mrtve. Svi lijekovi potrebni čovječanstvu sadržani su u mom Životu i Muci. Ali duša prezire taj lijek i ne brine o lijekovima; i stoga se vidi da unatoč svoj mojoj Otkupiteljskoj žrtvi, život čovjeka propada kao da je pogođen neizlječivom sušicom. Ali ono što me najviše boli je vidjeti religiozne osobe koje se trude steći nauke, sposobnost teoloških spekulacija, poznavanje povijesti, ali o mojoj Muci – ništa. Tako je moja Muka  često isključena iz crkava i iz usta svećenika, i zato je njihov govor lišen svjetlosti i ostavlja ljude još gladnijima nego prije."

Nakon toga našla sam se pred jednim suncem, i sve njegove zrake padale su na mene, prodirući unutra. Osjećala sam se toliko obuhvaćena njegovom svjetlošću kao da sam u vlasti sunca. Njegova treperava svjetlost nije mi branila da ga gledam i svaki put kad sam ga gledala osjećala sam veću radost i sreću. Tada je moj slatki Isus izašao iz tog sunca i rekao mi:

"Ljubljena kćeri moje Volje, moja Volja te obasjava poput sunca. Ti nisi ništa drugo doli plijen, radost i zadovoljstvo moje Volje, i kako uranjaš u Nju, tako moja Volja, poput sunčevih zraka, izlijeva na tebe mirise moje svetosti, moći, mudrosti, dobrote i svega ostaloga.  Budući da je moja Volja vječna, što više nastojiš boraviti u Njoj, tako da ti Ona bude više od vlastitog života, to više upijaš moju nepromjenjivost i mirnoću. Kao kotač, vječnost se okreće se oko tebe, tako da možeš sudjelovati u svemu i da ti ništa ne promakne kako bi moja Volja bila čašćena i potpuno proslavljena u tebi. Želim da prvoj kćeri moje Volje ništa ne nedostaje, niti jedno svojstvo koje mi pripada i koje te čini prepoznatljivom cijelom Nebu kao prvi početak Svetosti života u mojoj Volji. Stoga budi pažljiva i nikada ne izlazi iz moje Volje kako bi primila sve mirise moga Božanstva. Tako ćeš učiniti da izađe sve tvoje i potvrdiš sve što je moje kako bi moja Volja ostala u tebi kao središte tvog života.