USUSRET SATU MILOSTI - BLAGDAN BEZGREŠNOG ZAČEĆA BLAŽENE DJEVICE MARIJE OD 12:00-13:00 h

 


Molimo vas da podijelite ovu važnu poruku. Posebno je potrebna u ovim vremenima.

8. prosinca je važan dan - blagdan Bezgrešnog začeća Blažene Djevice Marije. To je također dan kada nam je 1947. godine naša Majka Marija dala Sat milosti.

Gospa je rekla: "Moj Božanski Sin Isus poslat će svoje obilno milosrđe ako dobri ljudi neprestano mole za grešnu braću.... želja mi je da se SAT MILOSTI ZA SVIJET prepozna i proširi po cijelom svijetu. Ako netko ne može otići do svoje župne crkve, može moliti kod kuće. On će također primiti milosti preko mene... pronaći će sigurne nebeske ljestve i primiti zaštitu i milost u mom majčinskom srcu."

Gospa je obećala da će čuti svaku molitvu koju uputimo u to vrijeme.

ZAHTJEVI NAŠE BLAGOSLOVLJENE MAJKE ZA SAT MILOSTI:

1. Dan i vrijeme Sata milosti: 8. prosinca, blagdan Bezgrešnog začeća, počevši u 12:00 sati i sve do 13:00 sati, za puni sat molitve.

2. Tijekom ovog sata, osoba koja obavlja Sat milosti kod kuće ili u crkvi mora odložiti sve što ju ometa (ne odgovarati na telefon, ne otvarati vrata, niti raditi što drugo osim potpuno se koncentrirati na svoje zajedništvo s Bogom tijekom ovog posebnog Sata milosti).

3. Počnite Sat milosti moleći tri puta 51. psalam s raširenim rukama. (51. psalam se nalazi u nastavku). Ostatak Sata milosti može se provesti u tihoj komunikaciji s Bogom meditirajući o Muci Isusovoj, moleći krunicu, hvaleći Boga na svoj način, koristeći omiljene molitve, pjevajući himne, meditirajući psalme, itd.

Molite za svoju domovinu tijekom ovog sata

Blažena Djevica je zatražila da se ova važna poruka pošalje diljem svijeta. 

Sve što zatražite od Nje tijekom Sata milosti (čak i u slučajevima koji su našem razumijevanju nemogući) bit će ispunjeno, ukoliko bude u skladu s Božjom Voljom.

U studenom 2019. godine biskup Brescije, monsinjor P. Tremolade odobrio je svetište Ruža otajstvena.


Psalam 51

Smiluj mi se, Bože, po milosrđu svome,
po velikom smilovanju izbriši moje bezakonje!
Operi me svega od moje krivice,
od grijeha me mojeg očisti!

Bezakonje svoje priznajem,
grijeh je moj svagda preda mnom.

Tebi, samom tebi ja sam zgriješio i učinio što je zlo pred tobom:
pravedan ćeš biti kad progovoriš,
bez prijekora kada presudiš.
Evo, grešan sam već rođen,
u grijehu me zače majka moja.

Evo, ti ljubiš srce iskreno,
u dubini duše učiš me mudrosti.
Poškropi me izopom da se očistim,
operi me, i bit ću bjelji od snijega!

Objavi mi radost i veselje,
nek’ se obraduju kosti satrvene!
Odvrati lice od grijeha mojih,
izbriši svu moju krivicu!

Čisto srce stvori mi, Bože,
i duh postojan obnovi u meni!
Ne odbaci me od lica svojega
i svoga svetog duha ne uzmi od mene!

Vrati mi radost svoga spasenja
i učvrsti me duhom spremnim!
Učit ću bezakonike tvojim stazama,
i grešnici tebi će se obraćati.

Oslobodi me od krvi prolivene,
Bože, Bože spasitelju moj!
Nek’ mi jezik kliče pravednosti tvojoj!
Otvori, Gospodine, usne moje,
i usta će moja naviještati hvalu tvoju.

Žrtve ti se ne mile,
kad bih dao paljenicu, ti je ne bi primio.
Žrtva Bogu duh je raskajan,
srce raskajano, ponizno, Bože, nećeš prezreti.

U svojoj dobroti milostiv budi Sionu
i opet sagradi jeruzalemske zidine!
Tada će ti biti mile žrtve pravedne
i tad će se prinosit’ teoci na žrtveniku tvojemu.

Povijesni slijed: U razdoblju od 24. studenog 1946. do 8. prosinca 1947. Djevica Marija se jedanaest puta ukazala sestri Pierini u maloj crkvi u Montichiaru, u Italiji.

Prilikom prvog ukazanja Djevica Marija se sestri Pierini predstavila kao Ruža otajstvena (Rosa Mystica) sa zahtjevom da se u podne, 8. prosinca, u svim katoličkim crkvama svijeta održava Sat milosti. Željela je da se to pronese i raširi diljem Italije i cijelog svijeta.

Bilo je 16. studenog 1947. kada je sestra Pierina završavala svoju zahvalu nakon svete pričesti. Odjednom je vidjela jako svjetlo. Tada je vidjela ukazanje Djevica Marije kao Ruže otajstvene.

Sestra je bila duboko dirnuta Gospinom ljepotom, te je počela razgovarati s njom. Odjednom ju je nježna sila prisilila da klekne pred Gospom. Gospa je izgovorila ove riječi: "Moga Sina jako vrijeđaju grijesi nečistoće. Već planira poslati potop na ljude radi njihova uništenja, ali ja sam ga zamolila da bude milosrdan i ne šalje uništenje. Zato sam se ukazala. Tažim pokoru i zadovoljštinu za grijehe nečistoće."

22. studenog sestra Pierina osjetila je neodoljivu potrebu da ode u crkvu u 4 sata. Pratili su je majka predstojnica, četiri sestre i skupina prijatelja. Svi su molili krunicu kada se Blažena Djevica ponovno ukazala, kao prije. Ponovno je Gospa zatražila pokoru. Rekla je: "Pokora nije ništa drugo nego svakodnevno voljno prihvaćanje svih naših križeva. Bez obzira koliki su, prihvatite ih s ljubavlju." Tada je rekla sestri Pierini da opet dođe 8. prosinca u podne. "To će biti moj Sat milosti." Sestra je pitala kako se pripremiti za Sat milosti. Djevica joj je odgovorila: "Molitvom i pokorom. Moli 51. psalam tri puta s raširenim rukama. Tijekom Sata milosti bit će darovane mnoge duhovne milosti. Najtvrđa srca grešnika bit će dirnuta milošću Božjom." Gospa je obećala da će sve što osoba zatraži od nje tijekom ovog Sata milosti (čak i u nemogućim slučajevima) biti udovoljeno, ako je u skladu s voljom Vječnog Oca.

Ujutro 8. prosinca ljudi iz susjednih gradova su počeli stizati u malu crkvu već od 8 sati. Do podneva se okupilo oko 10.000 ljudi sa željom da vide Blaženu Djevicu... Ona je najnježnijim i najljubaznijim glasom, nasmiješivši se, počela govoriti [sestri Pierini]: "Ja sam Bezgrešno Začeće, Majka voljenog Sina Isusa. Dolazim vam kao Rosa Mystica (Ruža otajstvena). Želja mi je da se svake godine 8. prosinca, u podne, obilježi Sat milosti. Oni koji pribrano mole Sat milosti primit će mnoge duhovne i tjelesne milosti.."