BOŽIĆNA DEVETNICA 3. DAN


Treće preobilje Ljubavi

Goruća Ljubav

 Jedan mi je nutarnji glas govorio: „Kćeri moja, položi glavu na krilo moje Mame. Promatraj iznutra moje maleno Čovještvo. Izgarao sam od Ljubavi. Vatre, oceani, beskrajna mora Ljubavi moga Božanstva preplavljivali su me,  spaljivali i tako visoko uzdizali svoje plamenove što su se rasprostirali posvuda, do svih naraštaja, od prvoga do posljednjeg čovjeka. I moje je maleno Čovještvo bilo uronjeno u tolike plamenove. Znaš li što je moja Vječna Ljubav htjela zahvatiti svojim plamenovima?

Ah, duše! Bio sam zadovoljan tek kada sam ih sve obuhvatio, tako da su bile začete sa mnom. Bio sam Bog. Trebao sam djelovati kao Bog, trebao sam ih sve obuhvatiti. Moja mi Ljubav ne bi dala mira da sam koju isključio... Kćeri moja, dobro gledaj krilo moje Mame! Dobro upri pogled u moje tek začeto Čovještvo i u njemu ćeš pronaći svoju dušu, začetu sa mnom i plamenove moje Ljubavi koji te sažižu. Oh, koliko sam te ljubio i koliko te ljubim!“

Izgubila sam se u tolikoj ljubavi i nisam umjela izići, ali me jedan glas glasno zvao i govorio mi: „Kćeri moja, to još nije sve. Privini se još jače uza me! Daj ruke mojoj dragoj Mami da te čvrsto drži uz svoje materinsko krilo! Baci još jedan pogled na moje začeto Čovještvo i gledaj četvrto preobilje moje Ljubavi.“

Iz Knjige Neba, Svezak 35, 10. travnja 1938.

Luisa piše: Poslije svete Pričesti govorila sam svome ljubljenom Isusu: „U tvojoj Volji sve je moje, i zato te ljubim ljubavlju tvoje i moje Mame Kraljice! Cjelivam te njezinim usnama, grlim te čvrsto njezinim rukama, uzimam te i polažem u njezino Srce, da ti dam njezine radosti, njezina uživanja, njezino majčinstvo. Želim da tu nađeš slatkoću i zaštitu koje ti umije dati jedino tvoja Mama“.

Dok sam se zatvarala da budem zajedno s Isusom u našoj Mami, slatki Isus, sav raznježen, reče mi: „Kćeri moja i kćeri moje Majke, kako sam zadovoljan što mogu pronaći kćer sa svojom Majkom i Majku s kćeri! Jer ona želi da me stvorenja ljube njezinom ljubavlju i da se služe njezinim usnama kako bi me ljubili i njezinim rukama kako bi me grlili. Želi im dati svoje majčinstvo kako bi me branili i kako bi mi sve činili kao ona. Pronaći Majku i kćer koje me ljube jednom ljubavlju, za mene je najveće zadovoljstvo. Osjećam da mi obje daju jedan novi Raj na zemlji. Ali to mi nije dovoljno. U onome tko živi u mojoj Volji želim pronaći sve. Ako nešto nedostaje, ne mogu reći da je sve dovršeno u tome stvorenju. I, ne samo da želim pronaći na uzvišenom mjestu u stvorenju čast svoje Majke Kraljice, nego želim pronaći i svoga nebeskog Oca i Duha Svetoga.  Kada duša usvoji njihovu ljubav, ona me ljubi njihovom beskrajnom i neizmjernom ljubavlju. Dakle, Kćeri moja, pruži mi zadovoljstvo i reci da me ljubiš kao što me ljube Otac i Duh Sveti.“

Isus je zašutio kako bi pričekao da mu kažem ono što je htio čuti. A ja, iako nedostojna, kako bih mu udovoljila, rekla sam mu:

MOLITVA:

„Ljubim Te, Isuse, u neizmjernoj snazi i ljubavi Oca!

Ljubim Te, Isuse, neograničenom ljubavlju Duha Svetoga!

Ljubim Te, Isuse, ljubavlju kojom te ljube svi, anđeli i sveci!

 Ljubim Te, Isuse, ljubavlju kojom te ljube ili bi te trebala ljubiti sva stvorenja, sadašnja, prošla i buduća!

 Ljubim Te, Isuse,  za sve stvorene stvari istom  ljubavlju kojom si ih stvorio...“

Dragi je Isus duboko uzdahnuo i dodao: „Napokon osjećam da su zadovoljene moje čežnje da sve nađem u stvorenju. Nalazim naša mora ljubavi koja nemaju kraja. Nalazim slatkoću moje Mame koja me ljubi! Nalazim tu sve i svakoga! U onome tko živi u mojoj Volji,  moram pronaći sve i svakoga! I njega moram pronaći u svima!

K tome, moj me nebeski Otac rodio u ljubavi, a tko ljubi mene i pazi da mu ništa od naše ljubavi ne promakne, taj je uvijek sa mnom i ja s njim, u činu davanja i primanja neprekidne ljubavi.“