BOŽIĆNA DEVETNICA 1. DAN

 

16. - 24. prosinca

Prema spisima službenice Božje, Luise Piccarrete

 

Isus: "Ja ću prepustiti svoje mjesto u Marijinom Majčinskom Srcu onome tko živi u mojoj Volji."

(Isus Luisi Piccarreti, iz djela Knjiga Neba, sv. 36, 28. prosinca1938.)

UVOD

Luisa Piccarreta piše: Kada sam imala otprilike sedamnaest godina, pripravljala sam se devet dana za sveti Božić. Prakticirala sam razne čine kreposti i mrtvljenja, a posebno častila devet mjeseci tijekom kojih je Isus boravio u Majčinu krilu.

Tu sam devetnicu obavila tako što sam devet dana po devet sati razmatrala o temama koje se odnose na otajstvo Utjelovljenja.

 

Prvo preobilje Ljubavi 

Trojstvena Ljubav

U mislima sam jedan sat boravila u Raju. Razmatrala sam o Presvetom Trojstvu:

o Ocu koji šalje Sina na zemlju, 

o Sinu koji spremno posluša Očevu Volju,

o Duhu Svetome koji na to pristaje.

Um mi je bio zbunjen dok sam se divila tom prevelikom otajstvu, toj prevelikoj uzajamnoj ljubavi, tako jednakoj i snažnoj među njima i prema ljudima.

Zatim sam razmišljala o nezahvalnosti ljudi, a posebno o svojoj nezahvalnosti. Rado bih boravila tu, ne samo jedan sat, nego cijeli dan. Jedan unutarnji glas mi je  rekao: „Dosta! Dođi i pogledaj druga,  još veća preobilja  moje ljubavi“.


Svezak 15, 14. travnja 1923., ulomak.

...Isus govori Luisi: Sada, Kćeri moja, vratimo se mojoj Volji! Ti misliš da je to obična svetost, poput drugih svetosti, neko dobro ili neka milost slična onima koje sam učinio u prošlim vremenima drugim svecima i cijeloj Crkvi. Ne, ne! Ovo je jedna nova era! Ovo je dobro koje treba biti na korist svim generacijama!  Nužno je da sve ovo dobro prvo položim u jedno stvorenje, kao što sam to učinio u Otkupljenju, kada sam sve položio u svoju Mamu.

Pogledaj kako to sve ide ukorak!  Da bi se dogodilo Otkupljenje, i da bi se duše pripravile za njega, obećao sam budućeg Mesiju. U toj nadi, duše su se mogle ne samo istinski raspoložiti, nego i u budućem Otkupitelju pronaći svoje spasenje.

Sada, dakle, želim pripraviti duše da žive u mojoj Volji i imaju udjela u dobrima koja ona sadrži. Želim vratiti čovjeka u prvotno stanje da bude onakav kakvim sam ga stvorio. Zbog svega toga, htio sam ja, prvi moliti, od jednoga kraja zemlje do drugog, i sve do nebeskih visina glasom koji odzvanja: 'Oče naš koji jesi na nebesima'. Nisam rekao: 'Oče moj', nego sam ga nazvao Ocem cijeloga ljudskog roda, kako bih ga molio ono što će uslijediti: 'Sveti se ime tvoje, dođi kraljevstvo tvoje, i neka se tvoja Volja vrši kako na Nebu tako i na zemlji'. To je bio cilj Stvaranja! Molio sam Oca da se ispuni taj cilj!

Dok sam molio, Otac je uslišavao moje molitve, pa sam tako sam oblikovao tu klicu, odnosno, početak tako velikog dobra. Da taj početak bude poznat, naučio sam apostole svoju molitvu i oni su je prenijeli cijeloj Crkvi.

Tako je narod u budućem Otkupitelju pronalazio spasenje i pripravljao se primiti obećanog Mesiju. Isto tako, s ovim zametkom koji sam ja oblikovao, Crkva moli i ponavlja mnogo puta tu moju molitvu. Crkvi je to potrebno da se svi priprave, upoznaju i ljube mog nebeskog Oca, kao svoga Oca. Tako zaslužuju da budu ljubljeni kao pravi sinovi i prime veliko dobro, a to je da se moja Volja vrši kako na Nebu tako i na zemlji!

MOLITVA

Najuzvišenija Voljo, siđi i kraljuj na zemlji! 

Obuhvati sve generacije! 

Pobijedi i osvoji sve!“