KNJIGA NEBA, 14. svezak, 24. veljače 1922.

 


Križ koji se trpi u Božjoj Volji postaje sličan Isusovom križu.

Dok sam bila u svom uobičajenom stanju, moj uvijek obožavani Isus pokazao mi se kako uzima križ i stavlja ga na svoja presveta ramena. Rekao mi je: 

"Kćeri moja, kad sam primio križ, pogledao sam ga od vrha do dna kako bih vidio koje će mjesto svaka duša zauzeti na mom križu. A među svima njima gledao sam s više ljubavi i posebnom pažnjom one koji bi bili predani i živjeli svoj život u mojoj Volji. Gledao sam ih i vidio njihov križ, dug i širok poput moga, jer je moja Volja nadoknadila ono što je nedostajalo njihovom križu, čineći ga dužim i širim poput mog. O, kako se isticao tvoj križ - dug zbog toliko godina provedenih u krevetu, trpeći, samo kako bi ispunila moju Volju! Moj križ bio je tu da ispuni volju Nebeskoga Oca, a tvoj da ispuni moju Volju. Jedan je križ častio drugoga, a budući da su oba imala istu mjeru, stopila su se u  jedno.

Sada moja Volja ima moć omekšavanja tvrdoće, ublažavanja gorčine, produljenja i proširenja svake kratkoće. Iako sam osjetio oštru bol križa na svojim ramenima, osjetio sam i mekoću i slatkoću križeva duša koje trpe u mojoj Volji. O, moje srce uzdahnulo je s olakšanjem, a mekoća križeva tih duša prilagodila je križ mojim ramenima udubljujući ga u njih, napravivši duboku ranu; iako mi je nanijela oštru bol, istodobno sam osjetio mekoću i slatkoću duša koje će trpjeti u mojoj Volji. Budući da je moja Volja vječna- njihova patnja, zadovoljštine i djela kolali su u svakoj kapi moje krvi, bili u svakoj rani, svakoj uvredi. Moja Volja činila je da se osjećaju prisutnima i u prošlim uvredama- od prvoga grijeha, u sadašnjim i budućim grijesima. Duše koje trpe u mojoj Volji vratile su mi prava moje Volje i ja sam iz ljubavi prema njima odredio Otkupljenje po kome i drugi mogu ući u njega, a sve zbog duša koje su trpjele u mojoj Volji. Nema dobra koje ja dajem- bilo na Nebu ili na zemlji, a da nije zbog njih.“