KNJIGA NEBA, 14. svezak, 7. ožujka 1922.

 


Riječi Isusa pune su istine i svjetlosti te nose sa sobom bit i snagu pretvaranja duše u tu istinu, u tu svjetlost i u dobro koje one sadrže.

Razmišljala sam o onome što je napisano i rekla sam si: "Je li to doista Isus koji mi govori ili je to prijevara neprijatelja i moje mašte?" A Isus mi reče dolazeći: "Kćeri moja, moje riječi pune su istine i svjetlosti te nose sa sobom bit i snagu pretvaranja duše u tu istu istinu, u tu svjetlost i u isto to dobro koje one sadrže, tako da duša ne samo da poznaje istinu, nego osjeća u sebi bit djelovanja prema istini koju je spoznala. Osim toga, moje istine su pune ljepote i privlačnosti, tako da duša opčinjena njihovom ljepotom, pušta da je one očaraju. U meni je sve red, harmonija i ljepota. Vidi, stvorio sam nebesa: sam nebeski svod mogao bi biti dovoljan- ali ne, htio sam ga ukrasiti zvijezdama, prekrivajući ga ljepotom kako bi ljudsko oko moglo još više uživati u djelima svoga Stvoritelja. Stvorio sam zemlju i ukrasio je mnogim biljkama i cvijećem. Sve što sam stvorio ima i svoj ukras. A ako je red u svemu stvorenome, još više je u mojim istinama koje prebivaju u mom Božanstvu, tako da, iako se čini da dosežu dušu, one su poput sunčevih zraka koje obasjavaju i griju zemlju, ali nikada ne napuštaju središte sunca. I duša ostaje toliko očarana mojim istinama da joj je gotovo nemoguće ne primijeniti istinu koju je spoznala, čak i po cijenu svog života.

S druge strane, kada neprijatelj ili špekulacija mašte žele govoriti o istinama, oni ne donose ni svjetlost, ni bit, ni ljepotu, ni privlačnost - to su prazne istine, bez života, i duša ne osjeća milost da se žrtvuje kako bi ih provodila. Dakle, istine koje ti govori tvoj Isus pune su života i svega što moje istine sadrže. Zašto sumnjaš?"