KNJIGA NEBA, 14. svezak, 26. veljače 1922.


Kako nas je Isus u Otkupljenju prekrio ljepotom

Razmišljala sam o velikom dobru koje nam je blagoslovljeni Isus učinio otkupivši nas, a On mi je pun dobročinstva rekao: "Kćeri moja, stvorio sam stvorenje lijepo, plemenito, s vječnim i božanskim podrijetlom, puno sreće i mene dostojno. Grijeh ga je upropastio od vrha do dna, obeščastio ga, deformirao i učinio najnesretnijim stvorenjem, nesposobnim rasti - grijeh mu je zaustavio rast i prekrio ga odbojnim ranama. Otkupljenje je otkupilo stvorenje od grijeha, a moje Čovještvo bilo je poput nježne majke prema svome novorođenčetu: budući da ne može uzeti drugu hranu, da bi mu dala život majka otvara svoje grudi i privija dijete uz njih, a od svoje krvi pretvorene u mlijeko daje mu sisati kako bi mu pružila hranu za život. No moje Čovještvo dopustilo je još više od onog što majka čini: na meni su se otvorile mnoge rane od udaraca bičem, a te su rane  poput mnogih dojki koje ispuštaju rijeke Krvi kako bi moja djeca mogla sisati, primiti život i rasti.  Svojim ranama prekrio sam njihova izobličenja nastala od grijeha, čineći ih ljepšima nego prije. Stvarajući ljude učinio sam ih čistijim i plemenitijim od Nebesa, no u Otkupljenju sam ih još ukrasio, posipajući ih najsjajnijim zvijezdama mojih rana kako bih prekrio njihovu ružnoću i učinio ih još ljepšima nego prije. Na njihove rane i deformacije pričvrstio sam dijamante, bisere, dragulje mojih patnji kako bih sakrio sva njihova zla i obukao ih u raskoš koja nadmašuje njihovo izvorno stanje.

Stoga Crkva s pravom kaže u liturgiji vazmene noći: „O sretna li grijeha" zato što je s grijehom došlo Otkupljenje,  a moje Čovještvo ne samo da ljude hrani Krvlju, već ih  oblači svojom osobom i ukrašava svojom ljepotom. Moje su grudi uvijek pune kako bi nahranile moju djecu. No kakva li biti će biti osuda za one koji se ne žele vezati na njih kako bi primili Život i rasli, te kako bi im izobličenja bila pokrivena?"