KNJIGA NEBA, 14. svezak, 10. ožujka 1922.

 


Duša koja živi u Božjoj volji postaje kraljicom svega.

Razmatrala sam sate Muke i prema svom uobičajenom načinu, nanovo se izlijevala u svetu Volju Božju, nudeći te sate za dobro svih. Međutim,  moja volja kao da je htjela intervenirati, često bi govorila: 'Moj Isuse, molim posebno za pomoć, olakšanje, oslobođenje ove duše.' A slatki Isus ispravljajući me, rekao mi je: "Kćeri moja, sve što čovjek čini u mojoj Volji poput Sunca je koje se širi svima; i dok se moli u mojoj Volji, nudi se moja Krv, moje boli, moje rane… sve se to pretvara u mnoštvo zraka svjetlosti koje se šire svima. One brzo silaze u najdublji zatvor Čistilišta i pretvaraju boli i tamu duša u svjetlost, stoga je ta svjetlost jednaka za svakoga. Ako bi postojala razlika, ona ne može biti od strane darivatelja, već od onih koji primaju, ovisno o njihovom raspoloženju. Tako je i sa Suncem koje daje svjetlost svima jednako, obasjava i grije jedan komadić zemlje koliko i drugi. Tko ima korist, tko je na dobitku od svega toga? Onaj koji radi. Koja zemlja donosi rod? Ona u koju je posijano sjeme. Svaka druga zemlja, unatoč svjetlosti Sunca ostaje neplodna. Dakle, razlike u mojoj Volji ne postoje. Ona hrli, širi se,  želi se dati svima - tko god želi, može uzeti od Nje.."

Ostala sam potištena slušajući sve to, a Isus je nastavio: "Ah! Ti bi željela biti poput sunca, koje bi htjelo koncentrirati svoju svjetlost i toplinu snažnije u jednoj točci, tako da tu točku pretvori u sunce, dok u to isto vrijeme sunce nastavlja svoj redoviti krug nad svime ostalim." A ja: 'Da, da, točno to - zahvalnost me tjera na to.' Isus se nasmijao slušajući me i nastavio: "Ako je tako, samo naprijed, i učini to. No moraš znati da  moja Volja dominira nad svime, prisutna je svugdje, podržava sve, poznata je nebu, zemlji pa čak i demonima, nitko joj se ne može suprotstaviti. Duša koja čini moju Volju mora vladati nad svime, biti posvuda prisutna, sve podržavati i želim da je svi upoznaju."

A ja: 'Ljubavi moja, nitko me ne poznaje'. A On: "Kako, nitko te ne poznaje? Svi anđeli i sveci te poznaju, i svaki od njih s nestrpljenjem očekuje tvoje djelovanje u mojoj Volji, jer ono je poput najskladnije božanske melodije koja se proteže preko svega što su učinili u životu, dajući im veći sjaj i zadovoljstvo. Sve duše koje se čiste poznaju te, osjećajući na sebi neprestano osvježenje koje donosi djelovanje u mojoj Volji. Poznaju te i demoni zbog snage koju osjećaju u tebi poradi moje Volje. A ako te zemlja sada ne poznaje, upoznat će te kasnije. S onima koji čine moju Volju, postupam i djelujem  kao što sam činio sa svojom nebeskom Majkom: postavio sam je za Kraljicu svega i zapovjedio sam svima da je upoznaju i časte kao svoju Kraljicu, zapovjedio sam joj da svojim stopalom satre glavu paklenog zmaja. Tako činim i s onima koji žive u mojoj Volji: sve je pod njihovom vlašću, i nema dobra koje ne dolazi od njih."