USUSRET BOŽIĆNOJ DEVETNICI - DEVET PREOBILJA LJUBAVI

 

16. - 24. prosinca

 

Prema spisima službenice Božje, Luise Piccarrete

 

Sv. Hannibal di Francia o ovoj Devetnici je rekao:

"... čitajući ovih devet vježbi za Božić, čovjek ostaje zapanjen ogromnom LJUBAVLJU i neizmjernom PATNJOM našeg  Gospodina Isusa Krista, koju je pretrpio zbog ljubavi prema nama i za spasenje naših duša. Nikada, ni u jednoj drugoj knjizi na ovu temu, nisam pročitao tako dirljivu i prodornu Objavu!

Knjiga Neba, svezak 25., 16. prosinca 1928.:

"Bila sam u svojim razmatranjima. Kako danas započinje Devetnica djetetu Isusu, razmišljala sam o Devet preobilnih darova njegova Utjelovljenja. O tim darovima, Isus mi je govorio s neizmjernom nježnošću. Zabilježeni su u prvom svesku. Tu Isus kaže: „Zašto se želiš odupirati čitanju Devet preobilja? Ah, ti ne znaš koliko života, koliko ljubavi i milosti sadrže! Moraš spoznati da je moja Riječ stvaranje! Pripovijedajući ti svih Devet preobilja moje ljubavi u Utjelovljenju, ne samo da sam obnovio svoju ljubav koja je sadržana u mom Utjelovljenju, nego sam stvorio i novu ljubav da obdarim stvorenja, te ih osvojim da mi se predaju. Tih Devet preobilja moje ljubavi se očituje s  mnogo djelatne nježnosti i jednostavnosti, i postaju početak mnogih pouka o mojoj Božanskoj Volji. Njih ti tek trebam dati, tako da se ostvari Kraljevstvo Volje Božje..“

Upoznajmo i ljubimo sve više Gospodina, Gospu i svu našu braću!

Dobro se pripremimo za dolazak Isusa, koji čezne kraljevati u našim srcima!

Fiat Voluntas Tua! (Budi volja tvoja!)