KNJIGA NEBA, 14. svezak, 1. ožujka 1922.

 

Kako Isus ostaje vezan za dušu koja čini njegovu volju, i duša za Isusa.

Bila sam vrlo potištena zbog dugog čekanja na mog slatkog Isusa. Onda nakon puno borbe- došao je, i iz svojih rana pustio svojoj krvi teći preko mojih prsa, oko moga vrata. Padajući, te su se kapi pretvarale u najsjajnije rubine koji su stvorili najljepšu ogrlicu. Isus me pogledao i rekao: "Kćeri moja, kako ti dobro pristaje ogrlica od moje krvi - kako te uljepšava! Pogledaj sama, vidi kako si lijepa."

A ja, pomalo ljuta što me dugo držao u iščekivanju svoga dolaska, rekoh Mu: 'Ljubavi moja i živote moj, o, kako bih voljela jednu od tvojih ruku imati za ogrlicu oko moga vrata. To bi me usrećilo, jer bih osjetila život i čvrsto bih se držala za nju, ne puštajući te više. Stvari koje mi daješ lijepe su, to je istina, ali kad nema Tebe- ne nalazim život,  i unatoč tvojim darovima, moje srce bjesni, pati, krvari od boli, jer nisi sa mnom. Ah! Kad bi znao u kakvoj me muci ostavljaš kada ne dođeš, pazio bi da me ne držiš tako dugo u iščekivanju.'

Isus, sav ganut, obavio je svoju ruku oko moga vrata i uzevši moju ruku u svoju, dodao: "Znam, znam koliko patiš i da te usrećim - evo moje ruke kao ogrlice oko tvoga vrata. Jesi li sada sretna? Znaj da ne mogu ne usrećiti onoga tko vrši moju Volju, jer dok diše stvara zrak moje Volje oko mene, tako da ne samo da okružuje moj vrat, već i cijeli moj život. Ostajem kao okovan i sputan dušom unutar tvrđave moje Volje. Ali to mi nije ni najmanje neugodno - naprotiv, zbog velikog zadovoljstva koje osjećam, sputavam i okivam nju; i ako ti ne možeš biti bez mene, to su moji lanci, moji okovi koje te tako čvrsto drže, da trenutak bez mene može pružiti najbolnije mučeništvo, takvo da mu nema ravnog. Jadna kćeri, jadna kćeri, u pravu si. Sve ću uzeti u obzir, i ne napuštam te; naprotiv, zatvaram se u tebi kako bih uživao u zraku svoje Volje koji ti sama stvaraš za mene. Zrak moje Volje je otkucaj tvoga srca, tvoja misao, tvoja želja, tvoj pokret, i ja ću u tom zraku naći svoje uporište, svoju obranu i najljepši odmor na tvome srcu."