KNJIGA NEBA, 14. svezak, 13. ožujka 1922.

 


Velika je dobrobit koju donosi slušanje istina.

Našavši se izvan sebe, zatekla sam se na cvjetnoj dolini i srela svog preminulog ispovjednika, koji je umro 10. dana ovoga mjeseca. Kao što mi je govorio dok je bio ovdje na zemlji, pitao me i sad: "Reci mi, što ti je Isus rekao?" 'Govorio mi je u nutrini, nije mi ništa rekao svojim glasom, a znate da ne uzimam u obzir stvari koje čujem u nutrini.' A on: "Želim čuti i ono što ti je rekao u tvojoj nutrini." I ja, kao da sam prisiljena, rekoh: 'Rekao mi je: "Kćeri moja, nosim te na svojim rukama. Moje ruke će ti poslužiti kao čamčić kojim ćeš ploviti beskrajnim morem moje Volje. Ti ćeš, kako budeš činila djela u mojoj Volji, oblikovati  jedra, jarbol, sidro, koji neće samo krasiti čamčić, već će ga pokretati većom brzinom. Ljubav koju imam prema onima koji žive u mojoj Volji toliko je velika da ih nosim na svojim rukama i nikad ih ne puštam." I dok je to govorio, vidjela sam Isusove ruke u obliku čamčića, a sebe u sredini njega.'

Čuvši to, ispovjednik mi je rekao: "Moraš znati da kada ti Isus govori i objavljuje svoje istine, da su to zrake svjetlosti koje izlijeva na tebe. Kada si ih meni objavljivala - a nisi imala njegovu snagu, prenosila si mi ih u kapljicama i moja duša ostala je ispunjena tim kapljicama svjetlosti. Ta svjetlost dala mi je veći poticaj, veću čežnju da čujem više istina, kako bih primio više svjetlosti, jer istine nose nebeski miris, božanski osjećaj. I to već samim slušanjem - a što će biti s onima koji ih prakticiraju? Zato sam volio, silno želio čuti što ti je Isus rekao, a želio sam reći i drugima; to je bila svjetlost, miris koji sam osjećao, i želio sam da i drugi sudjeluju u tome. Da znaš kolika je dobra moja duša primila slušajući istine koje ti je Isus govorio! Još uvijek kaplje ta svjetlost i širi nebeski miris koji ne samo da mi pruža osvježenje, već služi kao svjetlost meni i onima koji su mi blizu. I dok činiš svoja djela u Božanskoj Volji, ja imam poseban udio u njima, jer osjećam sjeme njegove presvete Volje koje si sijala u mene." Kažem: 'Pokaži mi svoju dušu - kako to da kaplje svjetlošću?' On je otvorio srce i vidjela sam njegovu dušu svu ispunjenu kapljicama svjetlosti. Te kapi su se spajale i razdvajale, jedna je tekla preko druge - bilo je prekrasno to gledati. "Jesi li vidjela? Kako je lijepo slušati istine! Onaj koji ne sluša istine kaplje užasnom tamom."