USUSRET BOŽIĆNOJ DEVETNICI - DEVET PREOBILJA LJUBAVI



16. - 24. prosinca

Prema spisima službenice Božje Luise Piccarrete

Sv. Hannibal di Francia o ovoj devetnici je rekao:

"...Također vam kažem da čitajući devet božićnih vježbi, za koje smo već pripremili dokaze, čovjek ostaje zapanjen ogromnom Ljubavlju i neizmjernom patnjom našeg  Gospodina Isusa Krista za ljubav prema nama i za spasenje duša. Nikada ni u jednoj drugoj knjizi na ovu temu nisam pročitao tako dirljivu i prodornu Objavu!”


Knjiga Neba, svezak 25, 16. prosinca 1928.:

"Bila sam u svojim meditacijama, a kako danas započinje Devetnica djetetu Isusu, razmišljala sam o devet preobilnih darova njegova utjelovljenja. O njima mi je Isus pripovijedao s neizmjernom nježnošću i zabilježeni su u prvom svesku… „Zašto se želiš odupirati čitanju devet preobilja? Ah, ti ne znaš koliko života, koliko ljubavi i milosti sadrže. Moraš spoznati da je moja Riječ stvaranje, a ja sam pripovijedajući ti svih devet preobilnosti moje ljubavi u utjelovljenju ne samo obnovio svoju ljubav koja je sadržana u mom utjelovljenju, nego stvorio novu ljubav kako bih obdario stvorenja, te ih osvojio da mi se predaju. Tih devet preobilja moje ljubavi, koja se očituju s tako mnogo marne nježnosti i jednostavnosti, oblikovala su uvod u mnoštvo pouka o mojoj Božanskoj Volji koje sam ti tek trebao dati, da bi se ostvarilo Kraljevstvo Volje…“

Upoznajmo i ljubimo sve više Gospodina, Gospu i svu našu braću i dobro se pripremimo za dolazak Isusa koji čezne kraljevati u našim srcima!

Fiat Voluntas Tua! (Budi volja tvoja!)