24 SATA MUKE GOSPODINA NAŠEGA ISUSA KRISTA - 1. SAT


Ovo nisu obične molitve i razmatranja - ovo su molitve zadovoljštine.

Gospodin je od Luise Piccarreta zatražio  da neprekidno razmatra posljednja dvadeset četiri sata njegove muke, počevši od trenutka rastanka s Majkom (prije ustanove Euharistije), sve do polaganja u grob.

U svakom satu Muke Gospodin nas poziva da ga slijedimo i da ga utješimo našom ljubavlju. Tako ćemo putem ovih razmatranja, malo po malo, već prema tome koliko ćemo uranjati i produbljivati svaki prizor, svaku riječ, svaku istinu, svaku patnju, razumjeti koliko je velika ljubav Božja i bit će nam, stoga, nemoguće da ga ne ljubimo kako zaslužuje. Naučit ćemo otkrivati i upoznavati ne samo izvanjske patnje koje je Isus proživio, nego također i sve one nutarnje patnje koje su skrivene očima stvorenja: njegovu unutarnju Muku.

Dakle, razmatrati jedan sat Muke znači sjediniti se s Isusom kako bismo činili ono što je On činio za vrijeme svakoga koraka svoje Muke. Na primjer: prikazivati molitve i zadovoljštine koje je On prikazivao svome Ocu u svojoj nutrini kada je bio bičevan, okrunjen trnjem, razapet...itd. 

SVEZAK 11

4. studenoga 1914.

Isusovo zadovoljstvo zbog molitve "Sati muke".

Molila sam Sate muke, a Isus mi je, sav razdragan, govorio: „Kćeri moja, kad bi samo znala kakvo veliko zadovoljstvo osjećam kad te vidim kako ponavljaš ove Sate moje muke – kako ih uvijek iznova ponavljaš – bila bi sretna. Istina je da su sveci meditirali moju muku i razumijevali kolika je bila moja patnja, rastvarali se u suzama sućuti, suosjećanja, toliko da su bivali obuzeti ljubavlju za moje boli, ali to nije bilo na ovako kontinuiran način niti ovakvim redom. Zato, mogu reći da si ti prva koja mi daješ ovu zadovoljštinu, tako veliku i osobitu kako moju muku, moj život i patnje razlažeš na pojedinosti unutar sebe, sat za satom.
Osjećam privlačnost i potrebu da tebe hranim ovom hranom, sat za satom, te je u zajedništvu s tobom jedem i sam čineći sve s tobom. Znaj da ću te obilno nagraditi novim svjetlom i novim milostima; i nakon tvoje smrti, kad god neka duša na zemlji bude molila Sate moje muke, na nebu ću te odijevati uvijek novom svjetološću i slavom."