DEVETNICA BEZGREŠNOM ZAČEĆU BLAŽENE DJEVICE MARIJE U BOŽJOJ VOLJI, 8. DAN

 

8. Dan - 6. prosinca


PRIPRAVA ZA SVAKI DAN DEVETNICE

Častimo Mariju s devet čina ljubavi: učinimo ova djela u Božjoj Volji kako bismo na uzvišenu glavu naše Kraljice mogli staviti jedno presjajno sunce sa svom onom puninom milosti, svjetla i svih dobara koja sadrži Božja Volja.


- U prvom djelu dat ćemo Mariji svu ljubav Oca (Slava Ocu...Majko Stvoriteljeva, moli za nas!)


- U drugom, ljubav Sina (Slava Ocu…Majko Spasiteljeva, moli za nas!)


- U trećem, ljubav Duha Svetoga (Slava Ocu…Posudo duhovna, moli za nas!)


- U četvrtom, ljubav samoga njezinog Majčinskog Srca (Slava Ocu…Kraljice bez grijeha istočnoga začeta, moli za nas!)


- U petom, ljubav anđela (Slava Ocu…Kraljice Anđela, moli za nas!)


- U šestom, ljubav svetaca (Slava Ocu…Kraljice Svih Svetih, moli za nas!)


- U sedmom, ljubav svih živih stvorenja (Slava Ocu…Utočište grešnika, moli za nas!)


- U osmom, ljubav svih budućih naraštaja (Slava Ocu...Zvijezdo jutarnja, moli za nas!)


- U devetom, ljubav cijeloga čistilišta (…Utjeho žalosnih, moli za nas!)


U velikoj ljubavi prema Presvetom Trojstvu i dragoj Gospi, učinit ćemo 9 čina zahvalnosti Svevišnjoj Volji u ime svih stvorenja, od Adama do zadnjeg čovjeka na zemlji.     Zatim ćemo učiniti devet čina zahvalnosti Djevici Mariji, jer nas je prihvatila kao svoju djecu, iako smo nezahvalni na tolikoj ljubavi.     Ovo činimo da ispunimo prazninu pred Božjim Veličanstvom, koja je nastala zbog nezahvalnosti stvorenja, i zato što nam je dao veliku Majku, neoskvrnjenu istočnim grijehom.



KRATKA MOLITVA


Mama moja! TI si puna milosti! Izlij milost u moje srce, da zahvalim Svevišnjem što Te je sačuvao od ljage istočnog grijeha!



U OSLUŠKIVANJU NAUKA PRESVETE MAJKE


Nebeska Kraljica u Kraljevstvu Božanske Volje je ovlaštena

osigurati sudbinu čovječanstva povezanu sa svojim Stvoriteljem.


Duša se obraća Božjoj zastupnici


Evo me, nebeska Majko! Osjećam da ne mogu bez svoje drage Majke. Srce mi je nemirno, ali to se mijenja kada sam u tvome krilu. Iako sam sitna i malena, osjećam mir, kada priljubljena uz tvoje srce, slušam što mi govoriš. Tvoje slatke riječi blaže mi gorčinu i vežu moju volju. Predajem je Božjoj Volji koja me ispunjava svojim životom i radošću, i čiju slatku vlast osjećam u sebi.


Nauk Božje zastupnice


Najdraže dijete, znaj da te ljubim! Vjeruj svojoj Majci i budi sigurna da ćeš pobijediti svoju volju! Ako mi budeš vjerna, ja ću se brinuti o tebi kao prava majka. Zato poslušaj što sam sve pred Svevišnjim za tebe učinila.

Kleknula sam pred nebeskoga Oca. Bila sam jako malena, još nerođena, ali po Božjoj Volji, koja je živjela u meni, slobodno sam mogla prići svome Tvorcu. Sva vrata i svi putevi bili su mi otvoreni. Nisam ga se bojala. Ljudska je volja uzrok straha, sumnje i odijeljenosti ljudi od Stvoritelja koji ih ljubi i koji želi biti okružen svojom djecom. Ako se čovjek boji i ne osjeća da mu je Stvoritelj otac, to je znak da ga ne vodi Božja Volja. Zbog ljudske volje prolaziš muke i patnje. Ne postupaj po svojoj volji! Ne muči samu sebe! To je najgori oblik mučenja, jer čovjek ostaje bez oslonca i snage.

Poslušaj me: Ja sam se predala u ruke Božje. Oni su me čekali i radovali mi se. Kad sam se pojavila, izlili su oceane ljubavi i svetosti. Nikada nisam kod njih došla ili otišla, a da me nisu iznenadili kakvim darom.

U njihovu sam zagrljaju molila za ljudski rod. Mnogo sam puta, u suzama i uzdišući, plakala za tebe, dijete moje, i za sve druge. Plakala sam zbog vaše buntovne volje po kojoj postajete njezini robovi. Nad nesrećom svoje djece lila sam potoke suza koji su natapali grudi nebeskoga Oca. Bog je, ganut suzama, rekao:

"Najdraža kćeri! Tvoja nas ljubav obvezuje. Tvoje suze blaže plamen Božje Pravde. Tvoje nas molitve privlače ljudima i ne umijemo im odoljeti. Stoga ti dajemo vlast da spasiš sudbinu ljudi.

Bit ćeš naša zastupnica među njima. Tebi povjeravamo njihove duše. Ti ćeš braniti Pravdu koju su oni ugrozili svojim grijesima. Stajat ćeš između Nas i ljudi kako bi nestala razdvojenost među nama. Osjećamo u tebi nevidljivu snagu Božje Volje koja moli i plače. Tko ti može odoljeti? Tvoje su nam molitve zapovijed! Tvoje suze naredba! Zato hrabro vrši svoju zadaću!"

Najdraže dijete! Moje malo srce se ispunilo ljubavlju zbog ovih divnih Božjih riječi. Prihvatila sam svoju zadaću sa savršenom ljubavlju, pa sam im kazala: "Najsjajniji Vladaru! U tvojim sam rukama! Raspolaži sa mnom po svojoj volji! Za ono što Ti želiš, polažem i svoj život! Da imam toliko života koliko je ljudi, sve bi ih stavila Tebi na raspolaganje, samo da svakoga sigurno predam u Tvoje očinske ruke!"

Ne znajući tada da ću postati Majka Božje Riječi, u sebi sam otkrila dvostruki majčinski osjećaj: za Boga, da mu zastupam Pravedne zahtjeve; i za ljude, da ih spasim. Osjetila sam da sam Majka sviju. Božja Volja koja je sa mnom upravljala, u meni je spojila Boga i sva bića u vremenu. U svom sam majčinskom srcu osjećala povrijeđenog Boga koji želi zadovoljštinu, a osjećala sam i ljude nad kojima vlada Božja Pravda. Koliko sam suza isplakala! Željela sam da moje suze uđu u svačije srce i da svi osjete moju majčinsku ljubav. Dijete, plakala sam za tebe i za sve druge. Zato me poslušaj i sažali se na moje suze! Neka moje suze ublaže tvoje muke i daju ti vjeru da će se tvoja volja ugasiti. Prihvati moj zahtjev da živiš po Volji Gospodnjoj.


Duša


Nebeska Majko, srce mi ne može podnijeti toliku ljubav! Voliš me toliko da za mene liješ suze! Osjećam kako Tvoje suze ulaze u moje srce, te mogu razumjeti koliko me voliš. Svoje suze želim stopiti s tvojima. Molim te, plačući, da me nikada ne ostaviš samu i da me neprestano paziš. Budi stroga, ako je potrebno. Budi mi majka! Ja ću te, poput tvoga malog djeteta, u svemu oponašati da tvoja zapovijed bude moja sudbina. Predaj me u ruke našega nebeskoga Oca! Tako završi svoje božansko poslanje nada mnom!


Cvjetić


Danas, meni u čast, predaj mi svoju volju, svoje patnje, suze, brige, sumnje i strahove. Stavi ih u moje ruke, da ih ja, tvoja Majka, pohranim  u svoje srce kao zalog svog djeteta. A ja ću tebi predati dragocjeni zalog Božje Volje.


Usklik


Nebeska Majko! Neka Tvoje suze poteku u moju dušu da mi izliječe rane koje mi je zadala moja volja.