DEVETNICA BEZGREŠNOM ZAČEĆU BLAŽENE DJEVICE MARIJE U BOŽJOJ VOLJI, 6. DAN



6. Dan - 4. prosinca

PRIPRAVA ZA SVAKI DAN DEVETNICE

Častimo Mariju s devet čina ljubavi: učinimo ova djela u Božjoj Volji kako bismo na uzvišenu glavu naše Kraljice mogli staviti jedno presjajno sunce sa svom onom puninom milosti, svjetla i svih dobara koja sadrži Božja Volja.


- U prvom djelu dat ćemo Mariji svu ljubav Oca (Slava Ocu...Majko Stvoriteljeva, moli za nas!)


- U drugom, ljubav Sina (Slava Ocu…Majko Spasiteljeva, moli za nas!)


- U trećem, ljubav Duha Svetoga (Slava Ocu…Posudo duhovna, moli za nas!)


- U četvrtom, ljubav samoga njezinog Majčinskog Srca (Slava Ocu…Kraljice bez grijeha istočnoga začeta, moli za nas!)


- U petom, ljubav anđela (Slava Ocu…Kraljice Anđela, moli za nas!)


- U šestom, ljubav svetaca (Slava Ocu…Kraljice Svih Svetih, moli za nas!)


- U sedmom, ljubav svih živih stvorenja (Slava Ocu…Utočište grešnika, moli za nas!)


- U osmom, ljubav svih budućih naraštaja (Slava Ocu...Zvijezdo jutarnja, moli za nas!)


- U devetom, ljubav cijeloga čistilišta (Slava Ocu…Utjeho žalosnih, moli za nas!)


Vidjevši tolike uvrede koje se čine, Djevica je osjetila bolnu stisak u Srcu i od tada započela onu trajnu, neprekinutu molitvu, na dobro svih.

A mi, ujedinimo se s Mamom da bismo zajedno s Njom činili što je Ona činila i tako iznova povezali Nebo i zemlju, koje je grijeh razjedinio.


KRATKA MOLITVA


Mama moja, privini me svome majčinskom Srcu, i s tvojim otkucajima ulij u moje srce onaj duh trajne molitve da bismo od Boga izmolili da njegova Volja kraljuje u svim srcima.




U OSLUŠKIVANJU NAUKA PRESVETE MAJKE


Šesti korak Božanske Volje u nebeskoj Kraljici.

Poslije pobjede nad kušnjom. Posjedovanje.


Duša se obraća Djevici


Majko Kraljice, ponovo me čekaš, pružaš ruke i uzimaš u krilo. Privijaš me na svoje srce. Tu mogu čuti Život Božanske Volje koji je u tebi. O, kako je okrepljujuća njegova toplina! Kako je prodorno njegovo svjetlo! O, sveta Majko, ako me toliko ljubiš, zaroni ovaj mali atom moje duše u sunce Božje Volje koje skrivaš u sebi. Tada ću i ja smjerno reći: Moja volja je umrla. Moj život je Božja Volja.


Nauk nebeske Kraljice


Najdraže dijete, vjeruj svojoj majci i pažljivo slušaj moj nauk! On će ti pomoći da zamrziš vlastitu volju. Dopusti Božjoj Volji, koja čezne za životom u tebi, da u tebi diše.

Kćeri moja, znaj da se Bog uvjerio u moju odanost, kušajući me. Svi vjeruju da nisam bila iskušavana i da je bilo dovoljno samo Božje čudo što sam začeta bez istočnoga grijeha. Kako se varaju! Uistinu, Bog je od mene tražio dokaze koje nije tražio od drugih. A učinio je to s pravom i bilo je to mudro. Da bi Vječna Riječ sišla u mene, trebala sam biti ne samo bez istočnoga grijeha, već i bez djelatne ljudske volje. Bilo bi suviše neprikladno da Bog siđe u stvorenje kojim vlada ljudska volja. Zato je tražio dokaz, sav moj život i moju volju, da bi sa sigurnošću u moju dušu položio Kraljevstvo Božje Volje. Siguran u moju vjernost, Bog je mogao sa mnom učiniti što je želio. Mogao mi je dati sve, a ja mogu reći da mi ništa nije uskratio.

Tijekom ove poduke namjeravala sam ispričati što je Božja Volja činila u meni.

Slušaj, dijete moje! Nakon pobjede nad kušnjom Božja Volja je učinila šesti korak u mome duhu: dopustila mi da uzmem sve što pripada Bogu, onoliko koliko to stvorenje može učiniti. Sve je bilo moje: Nebo i zemlja, i Bog, čiju sam Volju posjedovala. Osjećala sam da mi pripada Božja Svetost, Ljubav, Ljepota, Snaga, Mudrost i Božja Dobrota. Osjećala sam se Kraljicom svega! U kući Nebeskoga Oca nisam se osjećala kao stranac. Živo sam osjećala njegovo očinstvo i vrhunsku radost što sam mu odana kćer. Odrasla u očinskom krilu Božjem, i nisam spoznala druge ljubavi ni znanja osim onoga koje mi je dao Stvoritelj. Tko može reći što je u meni činila Božja Volja? Tako me je uzvisila, toliko ukrasila da su i anđeli zanijemili. Sada, moje najdraže dijete, znaj da mi je Božanski Fiat (op.prev. Božja Volja) dao sve posjedovati. Ja sam osjetila da posjedujem sve i svakoga. Svojom moći, neizmjernošću i sveznanjem, Božja je Volja mojim duhom obuhvatila sva stvorenja. Za svako sam stvorenje osjetila mjesto u svome majčinskom srcu. Smjestila sam vas u svoje srce. Kako sam vas samo ljubila i koliko vas ljubim! Toliko sam vas ljubila da sam vam uz Boga bila majka. Molila sam i uzdisala za vas. I u majčinskom zanosu rekla bih: O, kako želim da mome djetetu sve pripada, kao što pripada meni!

Slušaj svoju majku! Odreci se ljudske volje! Ako tako postupiš, sve ćemo dijeliti. U tvojoj snazi bit će Božja sila i sve pretvarati u svetost, ljubav i Božju ljepotu. U zanosu svoje ljubavi, čula sam da me Svevišnji časti riječima: Sva si lijepa, sva sveta, sva čista, ti, o Marijo! Tako ću i ja reći za tebe: Lijepa si, čista i sveta, kćeri moja jer posjeduješ Božju Volju.


Duša


Nebeska Kraljice, pozdravljam te riječima: Lijepa si, čista i sveta, moja nebeska Majko! U tvom majčinskom srcu ima mjesta za mene i zato prigrli me! Onda sigurno neću vršiti svoju, nego samo Božju volju. Tada ćemo obje biti sretne, i majka i ja.


Cvjetić


Meni u čast, danas ćeš zahvaliti Osobama Trojstva što su izgradili Kraljevstvo Božje Volje u meni i dali mi vlast nad svim. To ćeš učiniti tako što ćeš tri puta izmoliti Slava Ocu... govoreći mi riječi Svevišnjega, kao da su tvoje: Kako je lijepa, čista i sveta moja Majka.


Usklik


Nebeska Kraljice, molim te da u meni zavlada Božanska Volja!