BOŽIĆNA DEVETNICA 7. DAN

 




Sedmi dan

Sedmi sat = sedmo preobilje Ljubavi

Neuzvraćena Ljubav

 

Unutarnji glas nastavio je: „Kćeri moja, nemoj me ostavljati samoga u tolikoj samoći i tami. Nemoj izlaziti iz Mamina krila, da možeš promatrati sedmo preobilje moje Ljubavi.

Poslušaj me: u krilu moga Nebeskog Oca bio sam potpuno sretan. Nije bilo dobra koje nisam posjedovao: radost, sreća, sve mi je bilo na raspolaganju. Anđeli, puni poštovanja, klanjali su mi se i bili poslušni na svaki moj mig. Ah, preobilje moje Ljubavi, mogao bih reći, promijenilo mi je sudbinu, stisnulo me u ovaj mračan zatvor, oduzelo mi sve moje radosti, sreću i dobra, i odjenulo me svim nesrećama stvorenja, a sve zato da učinim zamjenu, da njima dam svoju sudbinu,  svoje radosti i svoju vječnu sreću.

Ali to ne bi bilo ništa da nisam u njima našao najveću nezahvalnost i tvrdokornu zloću. Oh, kako je moja vječna Ljubav iznenađena pred tolikom nezahvalnošću i plače zbog tvrdoglavosti i zloće čovjeka! Nezahvalnost je bila najoštriji trn koji mi je probadao Srce, od moga začeća pa sve do posljednjeg trenutka mojega umiranja. Pogledaj, moje je Srdašce ranjeno i krvari. Koliku li muku i koliku bol osjećam! Kćeri moja, ne budi mi nezahvalna. Nezahvalnost je najveća muka za tvoga Isusa, kada mi zatvore vrata u lice i ostave me vani da se kočim od hladnoće.

Ali pred tolikom nezahvalnošću moja se Ljubav ne zaustavlja nego prelazi u preklinjuću Ljubav, Ljubav koja preklinje, jeca i prosi. To je osmo preobilje moje Ljubavi.


KNJIGA NEBA, ulomak iz sveska 35, 25. prosinca 1937.

Onda sam nastavila razmišljati o rođenju našega malenoga Kralja Isusa i govorila sam mu: „Drago Djetešce, reci mi što si učinio kada si vidio toliku ljudsku nezahvalnost prema tolikoj tvojoj ljubavi?“

A Isus: „Kćeri moja, da sam se obazirao na ljudsku nezahvalnost na toliku moju ljubavi, vratio bih se brzo u Nebo, dakle, ožalostio bih i ogorčio svoju ljubav i pretvorio slavlje u žalost. Dakle, želiš li znati što činim u svojim najvećim djelima kako bih učinio da budu još ljepšima? Sjajem i najvećom raskoši moje ljubavi stavljam sve na stranu – ljudsku nezahvalnost, grijehe, bijede, slabosti – i okrećem se svojim najvećim djelima, kao da sve to uopće ne postoji. Kad bih se htio obazirati na čovjekova zla, ne bih mogao činiti velika djela ni dati slobodu svoj svojoj ljubavi. Moja bi ljubav bila spriječena, ugušena. Naprotiv, da bih bio slobodan u svojim djelima i da bi ona bila najljepša što ih mogu učiniti, stavljam sve sa strane i, ako je potrebno, sve pokrivam svojom ljubavlju, tako da ne vidim ništa drugo osim ljubavi i svoje Volje. I tako idem naprijed u svojim najvećim djelima i činim ih kao da me nitko nije uvrijedio, zato što za našu slavu ništa ne smije nedostajati ljepoti i veličini naših djela.

Zato želim da se ni ti ne brineš za svoje slabosti i bijede i svoja zla, jer što stvorenje više na njih misli, to se slabije osjeća, to zla više potapaju siromašno stvorenje i to se bijede jače privijaju oko njega, a razmišljanje o bijedama hrani slabost pa siromašno stvorenje još više pada, zla postaju jača, od bijede umire od gladi. A ako stvorenje na njih ne misli, one same od sebe nestaju. Naprotiv, sve je suprotno u odnosu prema dobru: jedno dobro hrani drugo dobro, jedan čin ljubavi priziva drugu ljubav, jedno predanje mojoj Volji daje osjetiti u sebi nov božanski život, tako da misao na dobro oblikuje hranu, snagu za drugo dobro. Zato želim da se tvoja misao ne brine za drugo osim da me ljubiš i da živiš od moje Volje. Moja će ljubav sažeći sva tvoja zla i moja će Božanska Volja postati tvoj život, a tvojim će se bijedama poslužiti da napravi postolje na kojemu će podići svoje prijestolje.“


MOLITVA 

„Ljubavi moja, moj Isuse, sve si stvorio za mene i sve mi darovao, tako da je sve moje, i ja to darujem tebi iz ljubavi. Zato ti u svakoj zraci sunčeva svjetla govorim 'Ljubim te', u treptaju zvijezda 'Ljubim te', u svakoj kapi vode 'Ljubim te'. Tvoja Volja čini da sve do morskih dubina vidim tvoj 'ljubim te' za mene, i ja utiskujem svoj 'ljubim te' za tebe na svaku ribu koja pliva u moru. Želim utisnuti svoj 'ljubim te' u letu svake ptice. Ljubim te posvuda, Ljubavi moja. Želim utisnuti svoj 'ljubim te' na krila vjetra, u treperenje lišća, u svaku iskru ognja. Ljubim te za sebe i za sve.“