DEVETNICA BEZGREŠNOM ZAČEĆU BLAŽENE DJEVICE MARIJE U BOŽJOJ VOLJI, 5. DAN


5. Dan - 3. prosinca


PRIPRAVA ZA SVAKI DAN DEVETNICE

Častimo Mariju s devet čina ljubavi: učinimo ova djela u Božjoj Volji kako bismo na uzvišenu glavu naše Kraljice mogli staviti jedno presjajno sunce sa svom onom puninom milosti, svjetla i svih dobara koja sadrži Božja Volja.


- U prvom djelu dat ćemo Mariji svu ljubav Oca (Slava Ocu...Majko Stvoriteljeva, moli za nas!)


- U drugom, ljubav Sina (Slava Ocu…Majko Spasiteljeva, moli za nas!)


- U trećem, ljubav Duha Svetoga (Slava Ocu…Posudo duhovna, moli za nas!)


- U četvrtom, ljubav samoga njezinog Majčinskog Srca (Slava Ocu…Kraljice bez grijeha istočnoga začeta, moli za nas!)


- U petom, ljubav anđela (Slava Ocu…Kraljice Anđela, moli za nas!)


- U šestom, ljubav svetaca (Slava Ocu…Kraljice Svih Svetih, moli za nas!)


- U sedmom, ljubav svih živih stvorenja (Slava Ocu…Utočište grešnika, moli za nas!)


- U osmom, ljubav svih budućih naraštaja (Slava Ocu...Zvijezdo jutarnja, moli za nas!)


- U devetom, ljubav cijeloga čistilišta (Slava Ocu…Utjeho žalosnih, moli za nas!)


Poslije prikazanja sebe kao žrtve, Djevica je svrnula jedan pogled na svijet i vidjevši neizmjeran broj duša koje se gube, sve zlo počinjeno od prvog čovjeka Adama sve do posljednjeg stvorenja, i imajući pred sobom sve prošle, sadašnje i buduće generacije, učinila je prvi čin zadovoljštine. Potpuni čin! Zato što je obuhvaćala sve, svaku misao, pogled, riječ, korake i osjećaje svih stvorenja. 

A mi, zajedno s Mamom, uspinjući se uvijek u Božansku Volju, činit ćemo djela zadovoljštine za sva stvorenja: za svaki pogled, svaku riječ itd.



KRATKA MOLITVA


Mama moja, uzmi moje srce u svoje ruke, stisni ga jako, jako, tako da uliješ u mene istinski duh zadovoljštine.


U OSLUŠKIVANJU NAUKA PRESVETE MAJKE



Peti korak Božanske Volje u nebeskoj Kraljici.

Pobjeda u kušnji


Duša se obraća Djevici


Nebeska Vladarice, ti širiš ruke i primaš me u svoje majčinsko krilo! Trčim i još više letim k tebi, da osjetim radost djevičanskog zagrljaja i primim osmijehe nebeske Majke. Sveta Majko, ti mi donosiš pobjedu! U tome duhu govoriš mi o trijumfalnoj pobjedi svoje odanosti. O, kako ću te pomno slušati! Molim te, udijeli mi milost da spoznam kako uspješno svladati kušnje koje mi je Gospodin odredio.


Nauk nebeske Kraljice


Moje najdraže dijete! Kako li samo čeznem povjeriti tebi one tajne koje su mi donijele toliko blaženstva! One veličaju Božansku Volju (Božanski Fiat), temeljni uzrok mojega Bezgrešnog začeća, moje svetosti, uzvišene vlasti i majčinstva. Sve dugujem samo Volji Božjoj (Božjem Fiat). Drugo ništa ne poznajem. Sve one uzvišene povlastice kojima me Crkva časti samo su posljedice djelovanja Božanske Volje koja vlada, upravlja i živi u meni. Stoga žarko želim da se obznani Onaj koji je uzrokom tolikih mojih privilegija i divnih djela koje zadivljuju Nebo i zemlju.

Poslušaj me sada, drago dijete: Bog je zatražio od mene moju ljudsku volju. Već prije, spoznala sam kakvo strašno zlo može učiniti ljudska volja i kako sve dovodi u opasnost, čak i najljepša Stvoriteljeva djela. Stvorenje kojim upravlja ljudska volja kolebljivo je, slabo, nestalno i nemirno. To je zato što je Bog stvorio čovjeka da bude životno povezan s njegovom Božanskom Voljom. Ona je snaga, pokretač, oslonac, hrana i život ljudskoj volji. Ako u nama ne oživi Božanska Volja, sva dobra koja smo pri stvaranju primili od Boga, odbačena su. S tim dobrima odbačena su i sva prirodna prava koja smo stekli činom stvaranja.

O, predobro znam kako se zbog ljudske volje nanosi teška uvreda Bogu i kako veliko zlo dolazi na stvorenje! Užasavam se i bojim vlastite volje! To mi pokazuje i Adam kojeg je Bog stvorio nevinim. Pa ipak, postupajući po svojoj volji, pogledaj, u kakvo su zlo pali on i pokoljenja iza njega?

Stoga, ja, tvoja majka, iz straha, a još više iz ljubavi prema svojemu Stvoritelju, prisegnula sam da nikada neću postupati po vlastitoj volji. Da bih bila još sigurnija i da bih još čvršće potvrdila svoju žrtvu Bogu, koji mi je udijelio velike milosti i povlastice, svoju sam volju vezala uz Božje Prijestolje. Neprekidno sam mu prinosila ljubav i žrtvu, zaklevši se da nikada, ni u jednom trenutku svog života, neću vršiti svoju volju, nego uvijek samo Božju.

Kćeri moja, možda tebi ne izgleda da je moja žrtva, život bez vlastite volje, velika žrtva. Ipak, nema veće žrtve od toga! Otkada je svijeta, prema ovoj, sve su druge žrtve samo sjena. Lako se žrtvovati na jedan dan, govoreći: sada da, a sada ne. Moja je odluka bila: žrtvovati se u svakom trenutku, svakim svojim činom, svakim dobrom koje želimo za sebe priskrbiti i nikada ne vršeći svoju volju. To je žrtva nad žrtvama! To je najveći dokaz i najčišća ljubav koja se može ponuditi našem Stvoritelju. Ta je žrtva toliko velika da Bog više od toga ne može tražiti od stvorenja. I nitko ne može ponuditi veću žrtvu Stvoritelju.

Dijete moje, kada sam dala Bogu svoju volju na dar, primila sam pobjedu nad kušnjom koju mi je odredio. Bog je dobio pobjedu nad mojom voljom. On je čekao moj dokaz, tj. dušu koja može živjeti bez vlastite volje, kako bi uskladio ravnotežu s ljudima i uspostavio odnos dobrote i milosti.

Ponovno ću doći da ti ispričam što je Božanska Volja učinila nakon trijumfalne pobjede.

A sada, dijete moje, upućujem tebi nekoliko riječi. Kad bi samo znala koliko čeznem da živiš bez vlastite volje! Znaš da sam tvoja majka, a majka želi svoje dijete vidjeti sretnim. Možeš li biti sretna ako živiš bez svoje volje, kao što je tvoja majka živjela? Ako to učiniš, sve ću ti dati! Bit ću ti sve, samo ako mi daš svoju privolu. To je blagoslov, zadovoljstvo i sreća , jer moje dijete živi sasvim po Božjoj Volji.

Duša


Pobjednička Vladarice, u tvoje majčinske ruke polažem svoju volju. Majko moja, Ti je pročisti, ukrasi i zajedno sa svojom priveži uz Božje prijestolje. Daj da nikada više ne živim po svojoj volji, već uvijek u Volji Božjoj!


Cvjetić


Časti Me u svemu što danas činiš! Predaj u moje majčinske ruke svoju volju. Zamoli me da u tebi djeluje Volja Božja!


Uzvik

Pobjednička Kraljice, oslobodi me moje volje i predaj mi Volju Božju!