SVETKOVINA BEZGREŠNOG ZAČEĆA BLAŽENE DJEVICE MARIJE

 



        Danas ćemo devet puta častiti Mariju zahvaljivanjem Božjoj Volji  što nam ju je darovala kao našu Kraljicu, Majku i Posrednicu. Izmolit ćemo devet puta Slava Ocu na čast Korovima anđela i moliti ih da se ujedine s nama u davanju Mariji sve one rastuće slave koju Božja Volja posjeduje. Uranjajući s anđelima i svetima u Božansku Volju, dat ćemo Mariji svu slavu koja joj dolikuje i koju smo joj dužni dati.

KRATKA MOLITVA

Majčice moja, Kraljice svih stvorenja!

Preuzmi vlast nad svima!

Učini da svi prepoznamo Tvoj identitet!



POSLUŠAJMO SADA OBJAVE BOŽANSKOG UČITELJA O BEZGREŠNOM ZAČEĆU NJEGOVE NEBESKE MAJKE


Iz 25. sveska  KNJIGE NEBA - 8. prosinca 1928.


Zašto je sve stvorenje slavilo začeće Uzvišene Kraljice. Djevica u svojim morima očekuje duše njezinih kćeri da ih učini kraljicama.

Svetkovina Bezgrešnog začeća


(Piše Luisa Piccarreta): Razmišljala sam: "Zašto je sve stvorenje klicalo od radosti i toliko slavilo Bezgrešnu Kraljicu u njezinom Bezgrešnom začeću?" I moj uvijek ljubljeni Isus, pomaknuvši se u mojoj nutrini, reče mi:

"Kćeri moja, želiš li znati zašto? Zato što je Božja Volja imala početak svog života u nebeskoj Djevojčici! Dakle, to je početak svih dobara u svim stvorenjima. Ne postoji dobro koje u mojoj Božanskoj Volji ne počinje, silazi i uzlazi svome izvoru. Dakle, ova nebeska Djevojčica, budući da je od svoga Bezgrešnog začeća započela svoj život u Božanskom Fiat, i budući da je ona bila od ljudskog roda, s mojom Voljom stekla je božanski život, a sa svojom ljudskom naravi posjedovala je ljudske korijene. Tako da je imala snagu ujediniti božansko i ljudsko i dala je Bogu ono što mu ljudi nisu davali, odnosno što su mu uskratili, a to je njihova volja, i dala je ljudima pravo da se mogu uspinjati do zagrljaja svoga Stvoritelja. Sa snagom našega Fiat (op. prev. Božje Volje), čiju je moć posjedovala, povezivala je Boga i ljude. Tako da je sve stvoreno, nebo i zemlja, sve do pakla, osjetilo u Bezgrješnom začeću ove Djevice Djevojčice, tek začetu u krilu svoje mame, snagu poretka koji je ona stavljala u sve stvorenje. S mojom Voljom pobratimila se sa svima, grlila sa svima, ljubila je sve i svakoga, i svi su čeznuli za njom, ljubili je i osjećali se počašćenima što se u ovom privilegiranom stvorenju mogu klanjati Božjoj Volji. Zašto je sve stvorenje moralo slaviti? Zato što je do tog trenutka čovjek bio nered među svim stvorenim stvarima. Nitko se nije usudio reći svome Stvoritelju: 'Ne želim poznavati svoju volju, nju ti dajem na dar, želim za život samo tvoju Božansku Volju'. Naprotiv, ova Sveta Djevica darovala je svoju volju da bi živjela samo od Božanske, i zato je sve stvorenje osjetilo sreću reda i sklada koji sada, zahvaljujući njoj, bivaju ponovno uspostavljeni, i zato su se nebo, sunce, more i svi natjecali u čašćenju one koja je, posjedujući moj Fiat, davala poljubac izvornog poretka i sklada svim stvorenim stvarima. I moja Božanska Volja stavljala joj je u ruku žezlo božanske Kraljice i čelo ovjenčavala zapovjedničkom krunom, učinivši je tako vladaricom cijelog svemira."


Nakon ovih riječi osjećala sam se kao poništena u samoj sebi, jer sam bila dugo lišena mog slatkog Isusa, kao da su me lišila života, spalili i najmanji atom moga bića koje, stojeći neprestano izloženo gorućim zrakama Sunca Božanskog Fiat (Božje Volje), osjeća kako presušuju svi životni sokovi. Dok je  u tom stanju sagorijevanja moje biće niti umire niti nestaje. Tako sam se osjećala ne samo pritisnuta, nego i iscrpljena. A moj slatki Isus, želio mi je dati olakšanje, tako da ga osjetim u svojoj nutrini. Dao mi je poljubac i rekao:


"Kćeri moja, hrabro! Nemoj klonuti, naprotiv, želim da uživaš svoju sretnu sudbinu, što te moja Božanska Volja obuhvaća i pali, te ti tako oduzima sve ljudske životne sokove, da ih zamijeni u životne sokove božanske svjetlosti. Danas je svetkovina Bezgrešnog začeća. Mora ljubavi, ljepote, snage i sreće prelijevaju se iz Božanstva u ovo nebesko stvorenje. Ono što priječi stvorenja da uđu u ova mora je ljudska volja. Ono što mi činimo jednom, s neprekinutim činom ostaje zauvijek, i nikad ne prestane. U naravi Božanstva je davanje koje nikad ne prestane. Dakle, ova mora i dalje se prelijevaju i Kraljica Majka očekuje svoje kćeri, kako bi učinila da žive u ovim morima i da postanu mnoge male kraljice. Zato je zabranjeno ljudskoj volji ući! Tu nema mjesta za nju. Ući može samo onaj koji živi od Božje Volje. Zato, kćeri moja, kada želiš, možeš ući u mora svoje Majčice. Moja Božanska Volja ti jamči da s njom imaš slobodan prolaz i ulaz. Štoviše, Majčica te čeka i želi. Učinit ćeš i nas i nju dvostruko sretnima, jer se radujemo zbog tvoje sreće. Mi smo presretni u davanju. Kada stvorenje ne uzme naša dobra, guši u nama sreću koju joj želimo dati. Zato ne želim da ti budeš potištena. Danas je najveća svetkovina zato što je Božja Volja imala svoj život u Kraljici Neba. To je bila svetkovina nad svetkovinama. Bio je to prvi poljubac, prvi božanski zagrljaj koje je stvorenje davalo svome Stvoritelju u snazi našega Fiat, koji je Uzvišena Djevojčica posjedovala. Stvorenje je sjelo za stol sa svojim Stvoriteljem. Dakle, danas je također i tvoja svetkovina, na poseban način zbog misije koja ti je dana od moje Božanske Volje. Zato dođi u mora Bezgrešne Kraljice uživati njezinu i tvoju svetkovinu."

Osjetila sam se prenesena, izvan sebe same, u ova neograničena mora. Nedostaju mi riječi da bih izrekla ono što sam proživljavala i zato stavljam točku i idem naprijed.


Poslije ovoga, ispovjednik je javno čitao ono što je napisano u 15. svesku o Bezgrešnom začeću, i moj ljubljeni Isus, slušajući kako čita, slavio je u mojoj nutrini i rekao mi:


"Kćeri moja, kako sam zadovoljan! Danas se može reći da moja Uzvišena Mama prima od Crkve božanske počasti, slaveći u njoj, kao prvi čin njezinog života, život Božje Volje. Ovo su najviše počasti koje se mogu dati, tj. častiti istinu da ljudska volja u njoj nije nikada imala život, nego uvijek, uvijek Božja Volja. Ovo je sva tajna njezine svetosti, njezine uzvišenosti, moći, ljepote i veličine i slično. Bio je to moj Fiat koji je svojom toplinom očistio izvornu mrlju i začeo Mariju, Bezgrešnu i čistu. Moja Crkva umjesto da slavi moju Božansku Volju kao prvi uzrok i prvi čin, častila je njezine učinke, proglašavajući je Bezgrešnom, začetom bez grijeha. Može se reći da Crkva mojoj Majci daje ljudske počasti, a ne božanske, koje po pravu zaslužuje, budući da je Božanska Volja imala trajni život u njoj. I to je bila jedna bol za mene i za nju, zato što niti Ja nisam primao od svoje Crkve čast jedne Božanske Volje koja je prebivala u Kraljici Neba, niti je ona (Majka) primala dužne počasti budući da je Najvišoj Volji ustupila mjesto da oblikuje svoj život u njoj.


Zato danas, kada se obznanjuje da je sve u njoj bilo čudo moje Volje i da su druge njezine povlastice i privilegije od drugotne važnosti i kao posljedica učinaka Božanske Volje koja je njome vladala, može se reći da se danas dolično, sa božanskom slavom i uzvišenošću, slavi svetkovina Bezgrešnog Začeća, koje se istinitije može nazvati začeće Božanske Volje u Kraljici neba. Ovo začeće bilo je uzrok svega onoga što je učinila, i velikih čuda ove nebeske Djevojčice."


Poslije ovoga, još nježnije je dodao: "Kćeri moja, kako je bila lijepa i ljupka, kako je bilo ugodno gledati ovu nebesku Djevojčicu od njezina Bezgrešnog začeća! Gledajući je, u njoj se opažala njezina malena zemlja uzeta od ljudskog roda, a unutar ove malene zemlje vidjelo se Sunce naše Božanske Volje, koje ona nije mogla obuhvatiti pa se prelijevalo izvan nje i rasprostiralo se toliko da je ispunjalo nebo i zemlju. Učinili smo čudo naše svemoći tako da malena zemlja male Kraljice mogne sadržavati Sunce naše Božanske Volje. Stoga su se vidjeli zemlja i Sunce. Dakle, sve ono što je činila: razmišljala, govorila, djelovala, hodala bilo je uzvišeno. Njezine misli su bile svjetlosne zrake, njezine riječi su se pretvarale u svjetlo, sve je bilo svjetlost što je izlazilo iz nje. Budući da je njezina malena zemlja bila manja od neizmjernog Sunca koje je obuhvaćalo njezine čine, sve što je činila nestajalo je u svjetlosti. Budući da je ova malena zemlja nebeske Vladarice bila oživljavana, pokretana i trajno čuvana od Sunca moga Fiat (op.prev. Božje Volje), ova zemlja je uvijek cvjetala, ali najljepšim cvjetovima koji su davali preslatke plodove, privlačeći naše božanske poglede i ostavljajući nas očaranima. Nismo mogli ne gledati je! Tolika je bila ljepota i sreća koju nam je davala. Sva lijepa je bila majušna Bezgrešna Djevica. Njezina ljepota je bila očaravajuća i zanosna. Dosta je reći da je bila čudo naše Volje i rekli smo sve. Oh, kad bi stvorenja poznavala što znači živjeti od Volje Božje, izložili bi život da je upoznaju i žive u Njoj."


+ + +


I čitamo dalje u:


34. svezak - 8. prosinca 1935.


Čudesa Bezgrešnog začeća. Posredovanje božanskih prava. 

Bog ne želi ništa učiniti bez svoje nebeske Majke.



(Piše Luisa Piccarreta:)   Hodočastila sam i kružila u činima Božje Volje, i stigavši do čina kad je Svemogući Fiat stvarao Bezgrešnu Djevicu, zaustavila sam se; i oh, koja nečuvena iznenađenja i čudesa, ujedinjena zajedno! Zanosna ljepota neba, sunca i cijeloga stvorenja ne mogu se usporediti! O, kako su zaostajali za Uzvišenom Kraljicom! I moj blagi Isus, vidjevši me tako iznenađenu, reče mi:


"Kćeri moja blagoslovljena, znaj da ne postoji ljepota, ni dragocjenost, niti čudesa koja se mogu usporediti s Bezgrešnim začećem ovoga nebeskog Stvorenja; moj svemogući Fiat (op. prev. Božja Volja) u sebi samome nema ni početka ni kraja, najveće čudo bilo je kao da se Fiat (op. prev. Božja Volja) ponovno rađa u ovome stvorenju; ali ne samo to, nego u svakom trenutku, činu, molitvama koje je molila kao da je rastao, i s ovim rastom moja Volja beskrajno je umnažala svoja čudesa. Svemir je bio stvoren od nas na čudesan način i ostao pod vlašću našeg trajnog stvaralačkog i uzdržavajućeg (tal. conservante=koji čuva, uzdržava) čina, bez da smo išta nadodali; naprotiv, u ovoj Djevici zadržali smo stvaralački, uzdržavajući i rastući čin. Ovo je čudo nad čudima: život naše Volje ponovo rođene u njoj, i njezin trajni rast u svakom djelu koje je činila! I naš Fiat da bi se rodio u njoj, progovorio je u činu njezina začeća, a kada se On (Fiat) oglašava, naš čin posjeduje takvu raskoš, uzvišenost, visinu, beskrajnost, moć, da zahvaća sve u mrežu svoje ljubavi, nikoga ne isključuje, svi mogu uzeti dobro koje posjeduje naš djelatni Fiat (op. prev. Božja Volja)- osim onoga tko ne želi.


Naše Božanstvo, vidjevši u ovom svetom stvorenju našu Volju kao nanovo rođenu, dalo joj je udjela u našim božanskim pravima, tako da je postala čuvarica naše ljubavi, moći, mudrosti, dobrote i Kraljica našeg Fiat. Sa svojim činom rasta naše Volje u sebi ona nas je očaravala, ljubila nas je toliko da je stigla dotle da nas ljubi za sve, i sva stvorenja je pokrivala, sakrivala u svojoj ljubavi i učinila je da čujemo jeku ljubavi svih i svakoga.


Oh, kako smo se osjećali vezani i kao zarobljenici ljubavi ove Presvete Djevice! Kako nas je ljubila, klanjala se, molila, djelovala, s rastućim činom našega Fiat kojega je posjedovala, obuhvaćala je u sebi svoga Stvoritelja: kako nas je ljubila tako smo se osjećali privučeni od nje da se nismo mogli oduprijeti; tolika je bila njezina moć s kojom je vladala nad nama i zatvarala u sebe naše Presveto Trojstvo. I mi smo je ljubili tako da smo činili ono što je ona htjela. Tko bi imao srca nešto joj odbiti? Štoviše, bili smo još sretniji što je možemo zadovoljiti, zato što je duša koja nas ljubi naša sreća, jer osjećamo jeku, radost naše sreće u njoj, a tko posjeduje našu Volju kao život, on je sve za nas.


Ovo je veliko čudo onoga koji posjeduje našu Volju kao život: osjećati u sebi kako ima udjela u samim božanskim pravima; s time osjeća da njegova ljubav ne prestaje nikada, i toliko ju posjeduje da može ljubiti za sve i dati ljubav svima, sa svojim rastućim činom nikad ne kaže dosta svojoj svetosti. Zato je Uzvišena Kraljica s posjedovanjem naše Volje kao života imala uvijek nama za dati, uvijek za reći, stalno nas je držala u pozornosti i mi (Presveto Trojstvo) smo joj stalno davali i izmjenjivali s njom naše ljubavne tajne, toliko da ništa nismo činili bez nje: u našem djelovanju prvo se njoj povjerimo, zatim milost koju želimo dati položimo u njezino Majčinsko Srce i iz njezina Srca silazi u sretnika koje treba primiti ono dobro.


Zato ne postoji milost koja silazi na zemlju, niti svetost koja se oblikuje, nema grešnika koji se obraća, nema ljubavi koja polazi od našeg prijestolja, a da prije nije položena u njezino Srce Majke koja oblikuje dozrijevanje onoga dobra, oplođuje ga svojom ljubavlju, ukrašava svojim milostima i ako je potrebno sa snagom svojih boli, i zatim ga polaže u onoga koji ga treba primiti, tako da onaj tko ga prima osjeća Očinstvo Božanstva i Majčinstvo svoje nebeske Majke. Možemo činiti bez nje, ali ne želimo; tko bi imao srca ostaviti je po strani? Naša Ljubav, naša beskrajna mudrost, sam naš Fiat se nadvija iznad nas i ne daje nam učiniti ništa što bi bilo bez njezina posredništva.


Pogledaj, dakle, dokle stiže naša ljubav za onoga tko živi od naše božanske Volje, sve dotle da ne želimo učiniti ništa bez njega? To je harmonija (sklad) naše beskrajne mudrosti, jer kao što Stvaranje svemira kruži neprestano oko nas i kako kruži tako oplođuje zemlju i uzdržava naravni život svim stvorenjima, tako ovo novo Stvaranje začeća Bezgrešne Gospođe kruži neprestano oko Boga i Bog kruži neprestano oko Njega i tako zadržava plodnost dobra, oblikuje svetost duša i obnavlja poziv stvorenjima da se vrate Bogu. "

*** I sada, moleći sa Luisom, također i mi zahvalimo:



Moj slatki Isuse, 

dok sam privučena k tebi

želim ti potvrditi svoju ljubav, 

svoju zahvalnost i sve ono što je 

stvorenje dužno učiniti,

zato što si ti stvorio

Bezgrešnu Kraljicu Mamu,


najljepšu, najsvetiju: 

jedno izvanredno čudo milosti; 

ukrasivši je svim dobrima i 

učinivši je također i našom Majkom. 


I činim ovo u ime svih stvorenja

prošlih, sadašnjih i budućih.

Želim u letu uzeti svaki čin stvorenja,

svaku riječ, misao, 

otkucaj srca, korak,

i u svakom od njih ti reći:


'Ljubim te, blagoslivljam te, 

klanjam ti se za sve ono

što si učinio mojoj i

Tvojoj nebeskoj Mami.' "


(Isus je ugodno primio moj čin (nastavlja Luisa), toliko da mi je rekao:


"Kćeri moja, tjeskobno sam očekivao ovaj tvoj čin u ime svih generacija; moja Pravda, moja Ljubav osjećali su potrebu ovoga uzvrata, jer su velike milosti koje silaze na sve zato što sam toliko ukrasio moju Mamu, pa ipak mnogi mi nikad ne kažu niti riječ, niti jedan 'hvala'." 

(Svezak 12 - 18. prosinca 1920.)




Tekst na talijanskom tiskan brigom molitvene zajednice 

"Božanska Volja i Božanska Ljubav"

tel. 06.77201536

S talijanskog preveo: fra Zoran Bibić, Trsat, studeni 2020.