POBOŽNO HODOČAŠĆE DUŠE U VOLJI BOŽJOJ, Fiat! Fiat! Fiat! (7)


7

 

          Ljubavi moja, osjećam tvoju Ljubav koja buja u meni, vidim da odlažeš plašt Pravednosti, i kako se sve Tri Božanske Osobe pripremaju za novo slavlje, možda i veće od onoga koje je bilo u stvaranju čovjeka, izlijevate iz Sebe mora snage, [24] mudrosti, ljubavi i neopisive ljepote, i usredotočivši sva stvorenja zajedno u ova mora,  iz njihovih dubina pozivate i snagom vaše stvoriteljske riječi dajete život malenoj Kraljici, stvarajući je čistu, bez ljage, ukrašenu milošću i tolikom ljepotom da očarava samog Stvoritelja koji ju je stvorio.

          Začećem ove Bezgrješne Kraljice započinju slavlja između Neba i zemlje, sve Stvorenje se raduje i prigiba koljena, svi je slave kao svoju Kraljicu i također i ja prigibam svoja koljena pred Onom za koju se Otac, Sin i Duh Sveti natječu, sad jedan sad drugi, tko će je više razveseliti i tko će je više uživati. I Vi, sve Tri Božanske Osobe, ne činite drugo nego neprestano izlijevate ljubav prema novorođenoj Kraljici, ne prestajete davati nove izljeve milosti kako bi njezina mora učinili širima i neograničenima. U ovom nebeskom stvorenju vidite Onu [25] koja će Vam sve dati, dati zadovoljštinu za sve i povratiti vam svu slavu Stvorenja, i zato, držeći je čvrsto na svojim očinskim koljenima, objavljujete joj povijest paloga čovjeka, vašu bol, vašu klanjanja dostojnu Volju odbačenu od njega; sve Njoj povjeravate. I ja u ovom trenutku drhtim, moj Isuse, osjećam toliku bol gledajući vašu ljubljenu Volju odbačenom i divim se heroizmu ove malene novorođene Kraljice koja daruje svoju volju, zaklinje Vam se da je ne želi poznavati, i uranjajući u vaš "FIAT", uzima ga za svoj život, daje Mu vlast i tako oblikuje prvo Kraljevstvo tvoje Volje u svojoj duši; i u njoj čujem njezin trajni refren: "Neka dođe Kraljevstvo Otkupljenja, neka dođe Riječ na zemlju, neka dođe mir između Stvoritelja i stvorenja! Neću sići s vaših očinskih koljena, dok mi ne date ono što od Vas tražim!" I sad plače, kupajući svojim suzama vaše očinske ruke,  sad se smiješi, sad Vas moli i uranjajući u mora koja ste dali, [26] donosi Vam radosti, sreću vaše Volje da bi Vas pobijedila i izmolila budućeg Otkupitelja. Oh, kakve dosjetljivosti ljubavi Vam je darovala moja Nebeska Mama! Kako Vas je privlačila sa svojim očaravajućim načinima, toliko da si Ti, ljubavi moja, popustio njezinim molitvama i neprekidnim uzdasima!