POBOŽNO HODOČAŠĆE DUŠE U VOLJI BOŽJOJ, Fiat! Fiat! Fiat! (3)

                

3

             Moj Isuse, Srce moje, sve Stvorenje je natopljeno i prožeto tvojom klanjanja dostojnom Voljom, njezina su djela bezbrojna u svim stvorenim stvarima. I ja ih želim sve obići: u zraku, da bih utisnula svoj "ljubim Te" i, kako stvorenja dišu, tako Te moliti [11] život Kraljevstva tvoje Volje u njima.

          Želim blagoslivljati, proslavljati i potvrditi moj "ljubim Te" u redu i skladu svega Stvorenja, kako bih svima donijela red i sklad Kraljevstva tvoje Božanske Volje. Želim obići svu zemlju, da bih utisnula moj "ljubim Te" na malenu vlat trave, na biljčice, na svaki cvijet, na najviša stabla, iznad vrhova planina, kao i u najtamnijim ponorima, da bih posvuda zazivala Kraljevstvo tvoga "FIAT". Želim sve oživjeti, dati svima svoj glas, kako bi svi govorili: neka dođe kraljevati tvoja Volja!

          Poslušaj, o Isuse, moj glas u tvome "FIAT" koji obuhvaća sve i viče ponad svake stvorene stvari, kako Te moli, kako te zaklinje da dođe tvoje Kraljevstvo, i zato obilazim još, utiskujući moj "ljubim Te" u ptičici koja pjeva, ćurliče i cvrkuće, da bih zajedno s njezinom pjesmom tražila od Tebe "FIAT" tvoga Kraljevstva. Svoj "ljubim Te" [12] utiskujem u janje koje bleji, da bih u njegovom blejanju zazivala tvoje Kraljevstvo; u grlici koja guguće, kako bih gugutala ljubeći Te i zazivajući tvoj "FIAT". Ne postoji stvorenje koje ne želim obuhvatiti da bih ponavljala svoj pripjev: "FIAT, FIAT". Želim, moj Isuse, prodrijeti u središte zemlje da bih položila svoje srce u njega, kako bi moje srce pulsiralo i ljubilo Te za sve, dalo ljubav svima, obuhvatilo sve i vikalo iz središta zemlje: Neka dođe Kraljevstvo tvoje i neka vlada tvoja Volja!