KNJIGA NEBA, Svezak 36, 27. svibnja 1938. (11), 4. dio (Kiša ljubavi koju Bog izlijeva na stvorenja, i kiša ljubavi koju izlijeva onaj tko živi u Volji Božjoj.)

 (6) Znaj sada, da naše Najviše Biće neprestano pljušti otvorenu kišu ljubavi nad stvorenje, sve stvorene stvari izlijevaju nad stvorenje ljubav: sunce izlijeva svjetlo ljubavi, vjetar izlijeva vjetriće, svježinu i milovanja ljubavi; zrak izlijeva neprekidne živote ljubavi; moja Beskrajnost koja obuhvaća stvorenje, moja Moć koja ga podržava i nosi kao u svome naručju, moj stvaralački čin koji ga uzdržava, neprestano pljušte ljubav beskrajnu, moćnu, ljubav koja u svakom trenutku stvara ljubav, neprestano smo nad stvorenjem da bismo ga zahvatili i potopili ljubavlju. Zato nas baca u bunilo kada tolikoj našoj ljubavi stvorenje ne odgovara i ne predaje se, i kada nas ne ljubi, koja muka, koja bol! Ali želiš li ti znati tko ima točnu spoznaju ove naše neprekidne kiše ljubavi?

Mi sami koji je dajemo onome tko živi u našoj Volji, to stvorenje osjeća našu neprekidnu kišu ljubavi, budući da živi u Njoj, sve je njegovo, i stvorenje da bi nam uzvratilo ljubav, ne znajući što da učini da bi nas obasulo svojom kišom ljubavi, uzima sve stvorene stvari, našu Beskrajnost i Moć, našu Stvaralačku Snagu, koja je neprestano u činu stvaranja i to samo zato što ljubimo, i uzdiže se do naše same Volje i pljušti na Nas, na naše Božansko Biće ljubav svjetla, milovanja ljubavi, ljubav beskrajnu i moćnu, kao da želi biti jednako nama da bi nas moglo nositi u svome naručju i reći: "Gledaj koliko te ljubim. Vi nosite mene, i ja nosim Vas, držim u svojoj moći vašu Beskrajnost i Moć koja mi daje snagu da vas mogu nositi." Kćeri moja, ti ne možeš razumjeti koje osvježenje osjećamo, kako naši plamenovi bivaju ublaženi i olakšani pod ovom kišom ljubavi koju nam daje stvorenje, toliko je naše zadovoljstvo da se osjećamo kao isplaćeni za stvaranje svega Stvorenja, i to isplaćeni istom našom monetom ljubavi, s kojom smo ga toliko ljubili. Naša ljubav posjeduje snagu da u stvorenju proizvede dovoljne i preobilne monete da bi nas isplatilo za sve ono što smo mu dali i učinili za njega. Tako da mu u beskraju naše radosti govorimo: "Reci mi, što želiš? Želiš li da izumimo nove domišljatosti ljubavi? Za tebe ćemo ih učiniti. Reci, reci, što želiš? Zadovoljit ćemo te u svemu, ništa ti nećemo uskratiti, ne zadovoljiti te u svemu, bilo bi kao da uskraćujemo samima sebi, kao da želimo staviti jedno nezadovoljstvo u naše radosti koje nemaju kraja. Zato, u onome tko živi u našoj Volji sve nalazimo, i stvorenje nalazi sve u Nama."

 

+ + + +

Za sve što se u ovim spisima navodi kao objave i privatne vizije, ne traži se druga vjera osim ljudske, u skladu s mudrim Dekretom pape Urbana VIII i sve podlažemo neprevarljivom sudu Svete Katoličke i Apostolske Rimske Crkve.

 

Prijevod i bilješke: fra Zoran Bibić, Našice, 26. travnja 2016.

 

Za trijumf Bezgrešnog Srca Marijina u svijetu i dolazak Kraljevstva Volje Božje!