KNJIGA NEBA, Svezak 34, 24. prosinca 1936. (17), 1.dio (Nebeska Majka je Božanska i ljudska. Brza trka ljubavi Božje, u kojoj se snagom Božje Volje od ove Majke rađa njezin Isus u svakom stvorenju.)

(1) Slijedi isti predmet o Presvetoj Djevici. Jedna svjetlost koja izlazi iz krila Vječnoga obuzima moj siromašni um, ali to je jedna svjetlost koja pripovijeda i govori mnoge stvari o Nebeskoj Gospodarici, koje ja ne znam kako bih iz sve izrekla. Ali moj ljubljeni Isus sa svojom uobičajenom dobrotom mi govori:

(2) "Hrabro, kćeri moja, ja ću ti pomoći, udijelit ću ti riječi, osjećam neodoljivu potrebu da učinim da svi upoznaju tko je ova moja Majka, njezine privilegije, darove, i veliko dobro koje čini i može učiniti svim generacijama. Zato me poslušaj i reći ću ti stvari na koje nikad nisi pomislila, ni ti, ni drugi, tako će se potresti i najveći nevjernici, nezahvalnici i grešnici, i svi do kojih dopire naša Ljubav. Dakle, naša Ljubav nije si dala mira, trčala je i trčala, ali tako brzo da je pokrenula cijelo naše Božansko Biće da se izlije u tolikoj prekomjernosti koja zadivljuje Nebo i zemlju, i koja uzvikuje svima: "Je li  moguće da je jedan Bog toliko ljubio stvorenja?" Poslušaj sada, kćeri moja, što čini naša velika Ljubav. Stvorenja su posjedovala jednog Nebeskog Oca, naša ljubav još nije bila zadovoljna, u svome ushitu i ludosti ljubavi htjela im je oblikovati jednu Nebesku Majku i jednu Majku zemaljsku, tako da ako im ne bi bila dovoljna briga, ljubav, nježnost Nebeskog Očinstva da bi ga ljubili, ljubav, neizrecive nježnosti ove Majke Nebeske i zemaljske bila bi veza, karika, koja bi odstranila svaku udaljenost, strahove i bojazni, tako da bi se stvorenja mogla prepustiti u njezino naručje i dati se osvojiti od njezine ljubavi i da bi ljubili Onoga koji ju je oblikovao iz ljubavi prema njima i da bi bili ljubljeni. Zato su bila potrebna prekomjerna čudesa i jedna ljubav koja nikad ne kaže dosta, ljubav i čudesa koje samo jedan Bog može učiniti; i za postići taj cilj poslušaj sada što činimo, iz ničega smo pozvali u postojanje ovo Sveto Stvorenje i posluživši se  samim sjemenom ljudskih generacija, ali pročišćenim, dali smo joj život; od prvog trenutka ovog života sjedinila se nebeska moć našega Božanskog Fiat i oblikovala je zajedno Život Božanski i život ljudski, koji je učinio da ona raste na božanski i ljudski način, i dajući joj Božansku plodnost, oblikovala je u njoj veliko čudo da može začeti jednoga čovjeka i Boga, s ljudskim sjemenom mogla je oblikovati čovještvo utjelovljene Riječi, a sa sjemenom Božje Volje mogla je začeti Božju Riječ. Tako je nestala  udaljenost između Boga i čovjeka. Ova Djevica, s time što je bila biće ljudsko i Nebesko, približavala je čovjeka i Boga i darivala Brata svoj svojoj djeci da bi mu se svi mogli približiti, živjeti s Njime, i promatrati u Njemu i u Njoj iste crte lica, oblikovane od iste ljudske naravi, i da bi imali takvo povjerenje i ljubav koja će ih osvojiti i učiniti da ljube Onu koja ih je toliko ljubila; a koja dobra majka ne bi bila dirnuta ljubavlju vlastite djece? Još više Ona koja je bila moćna, bogata i stavila bi život da spasi vlastitu djecu, i što sve nije učinila da bi ih učinila sretnima i svetima? Tako da su Čovještvo Riječi i Majka Nebeska i ljudska kao predujam povjerenja i ljubavi koja snažno govori svim stvorenjima: "Ne bojte se, dođite k Nama, u svemu smo vam slični, dođite i sve ćemo vam dati, moje će ruke biti uvijek spremne da vas zagrle i da bih vas zaštitila zatvaram vas u svoje Srce kako bih vam sve dala, dosta je da vam kažem da sam vaša Majka i da je moja ljubav tolika da ste začeti i čuvani u mom Srcu."