POBOŽNO HODOČAŠĆE DUŠE U VOLJI BOŽJOJ, Fiat! Fiat! Fiat! (1)

1


Isuse, Živote moj, otkucaje moga siromašnog srca, disanje moje malene duše, središte moga razuma, moja malenost ponire u Tebe, gubi se u Tebi, i kao malena djevojčica kakva jesam, koja ne zna učiniti niti jedan korak, približavam se Tebi, privijam se uz tvoju ruku i zajedno s Tobom ulazim u beskrajnu svjetlost tvoga Božanskog "FIAT". 


Pođimo zajedno u krilo našeg Nebeskog Oca, u trenutku kad je izgovorio prvi "FIAT" i oslobodio toliku svjetlost da se ne vide njezine granice. Moj Isuse, molim te da tvoja malena kćer primi toliku snagu, moć, svetost, svjetlost tvoga klanjanja dostojnoga "FIAT" kako u sebi ne bih ništa drugo osjećala osim Njegova života i kako bih s Njegovim životom mogla sve obuhvatiti, dati mu sve, moliti za sve i privući ga na zemlju, kako bi se pobjednički ponovno vratio i kraljevao posred stvorenja.


Evo zašto, Ljubavi moja, hodočastim [4] u tvojoj Volji, da bih slijedila sva tvoja djela. 

Oh, kako je lijepo vidjeti kako vaše Najviše Veličanstvo izgovara jedan "FIAT" i rasprostire azurno nebo, s milijardama svjetlucavih zvijezda, izgovara jedan drugi i stvara Sunce, izgovara još jedan i stvara vjetar, zrak, more i sve druge elemente zajedno, s takvim redom i skladom koji očaravaju.


Moj Isuse, moje Dobro, oh, kako želim primiti u sebe svu ljubav koju je  tvoj Božanski "FIAT" posjedovao u stvaranju neba posutog zvijezdama, kako bih ja posjedovala toliku ljubav koju je On imao u stvaranju da bih mogla rasprostrijeti moje nebo ljubavi prema "FIAT", i zahvaćajući sve zvijezde s mojom ljubavlju, želim dati svoj glas nebu i svim zvijezdama, kako bi svi zajedno sa mnom govorili: "Ljubim Te! Neka dođe brzo tvoje Kraljevstvo na zemlju!" I na vječnu slavu tvoje Božanske Volje dolazim u nebo, oblijećem sve zvijezde, kako bih se klanjala i veličala božansku postojanost [5], njegovo postojano Biće, kako bi Ono učinilo stvorenja postojanima u dobru i kako bi se svi raspoložili primiti Kraljevstvo tvoje Volje.


Ljubavi moja, slijedim svoj put i dolazim u Sunce, u činu kada tvoj "FIAT" ižaruje toliku svjetlost iz krila tvoga Božanstva i oblikuje globus svjetla koji će obuhvatiti cijelu zemlju sa svim njezinim stanovnicima, kako bi svima dao tvoj poljubac svjetla i ljubavi, i koji će uljepšati, obojiti, oploditi, obogatiti i ukrasiti sve sa svojom svjetlošću. Tvoj "FIAT" ovo Sunce oblikovalo je za mene, iz tvoga božanskog krila, meni za ljubav, i ja želim primiti u sebe svu njegovu svjetlost i toplinu sa svim njihovim učincima, kako bih također i ja dala Tebi moje Sunce i u njemu veličala, ljubila, slavila i blagoslivljala tvoju vječnu svjetlost, tvoju neugasivu ljubav, tvoju rijetku ljepotu, tvoju beskrajnu blagost, tvoje bezbrojne osobitosti. Sve su to tvoje vlastite osobine [6] koje si stavio u Sunce, i ja Te želim zagrliti sa svjetlošću Sunca, želim ti dati svoje žarke poljupce s njegovom toplinom, želim sa svojim glasom oživjeti svu njegovu svjetlost i sve njegove učinke i tražiti od Tebe s visina njegove sfere sve do nizina dokle dopire njegova svjetlost - Kraljevstvo tvoga "FIAT". Ne čuješ li, Ljubavi moja, kako tvoja Volja želi razderati svjetlosni veo da bi sišla kraljevati posred stvorenja? I na krilima Sunčeva svjetla ja Te molim i zaklinjem da dođe Kraljevstvo tvoga "FIAT", i u središtu ovoga Sunca molim Te da siđe tvoja svjetlost u srca stvorenja i oblikuje svoje Sunce kako bi tvoja ljubav sišla i zapalila sve što ne pripada tvojoj Volji. Ako tvoja svjetlost siđe u njih poprimit će božansku ljepotu, prestat će srdžbe, gorčine i primit će tvoju blagost; obnovit će se lice zemlje. Kako sam zadovoljna, Živote moj, [7] da ti mogu reći: Sunce si mi dao i Sunce Ti dajem; imam jedno Sunce u svojoj moći koje traži od Tebe Kraljevstvo tvoga "FIAT". Možeš li se oduprijeti tolikoj svjetlosti koja Te moli? Zato, brzo, brzo. o Isuse! Ovo Sunce je tvoj božanski objavitelj (dosl. 'izvjestitelj' op.prev.). Oh, Ljubavi moja, kao što njegova svjetlost dodiruje stvorenja, tako i Ti objavi svima Kraljevstvo svoga "FIAT", njegovu svetost, i koliko očekuje da svi uđu u Njega kako bi ih učinio sretnima i svetima.