Bog se u svojim djelima služi ljudskim sredstvima

Iz Duhovnog dnevnika Službenice Božje Luise Piccarreta

22. ožujak 1929. (1.dio) 

Dok je moj siromašni um neprestano kao usidren u Božjoj Volji u sebi sam razmišljala: "Kako može doći njezino Kraljevstvo na zemlju? I zatim, kako može doći ako se ne poznaje?" Dok sam tako razmišljala, moj uvijek ljubljeni Isus izišao je iz moje nutrine i rekao mi: "Kćeri moja, u svojim djelima ja se služim ljudskim sredstvima, mada ja uvijek činim prvi dio, to je temelj i bit djela koja želim učiniti, a zatim se služim stvorenjima kako bih učinio da moje djelo bude poznato i ima život posred stvorenja. Tako sam učinio u djelu Otkupljenja, poslužio sam se apostolima da bih ga učinio poznatim, da bih ga raširio te dao i primio plodove Otkupljenja. I da apostoli nisu htjeli ništa reći o tome što sam Ja govorio i učinio u svome dolasku na zemlju, i da su se zatvorili u svoju šutnju ne učinivši niti jedan korak, niti jednu žrtvu, i da nisu izložili svoj život kako bi upoznali svijet s velikim dobrom moga dolaska na zemlju, učinili bi da moje Otkupljenje umre u samom rađanju. I generacije bi bile lišene Evanđelja, sakramenata i svih dobara koje je učinilo i koje će učiniti moje Otkupljenje. To je bio moj cilj posljednjih godina moga života ovdje dolje, pozvao sam apostole k Sebi, da bih se poslužio njima kao glasnicima onoga što sam učinio i rekao. Oh, da su apostoli šutjeli bili bi kraljevi tolikih izgubljenih duša koje ne bi upoznale dobra Otkupljenja, kraljevi tolikog dobra neučinjenog od stvorenja. Budući da nisu šutjeli nego su izložili svoj život, mogu se nazvati, poslije Mene, začetnici i uzročnici tolikih spašenih duša i svih dobara učinjenih u mojoj Crkvi, kojoj oni kao prvi glasnici oblikuju neoborive temelje. To je naš uobičajen način djelovanja, prvo stvaramo naš prvi čin u našim djelima, stavljamo sve što je potrebno, i poslije to povjeravamo stvorenjima, dajući im potrebne milosti da mogu nastaviti ono što smo Mi učinili, i zato naša djela bivaju poznata prema interesu i dobroj volji koju stvorenja imaju. Tako je isto s Kraljevstvom moje Božanske Volje, pozvao sam tebe kao svoju drugu majku, i kao što sam s njom (s Marijom) učinio u Kraljevstvu Otkupljenja, tako sam tebi u velikoj povjerljivosti objavio  mnoge tajne moga Božanskog Fiat-a, velika Njegova dobra i kako želi doći kraljevati na zemlju. Mogu reći da sam sve učinio, i ako sam pozvao svoga ministra (svećenika, Luisinog duhovnika) da mu se ti otvoriš kako bi i on sve upoznao, moj je cilj bio da on želi učiniti poznatim toliko dobro, i da nema ovoga interesa sa strane onih koji se time trebaju pozabaviti, kraljevstvo moje Božanske Volje bilo bi izloženo opasnosti da umre u rađanju, a oni bi postali kraljevima tolikih (izgubljenih) dobara koja može donijeti jedno tako sveto kraljevstvo. Ili bi zaslužili da ih odbacim, i pozovem druge kao glasnike i širitelje spoznaja i istina moga Božanskog Fiat-a. Sve dok ne nađem onoga koji će to htjeti, i koji će primiti u svoje grudi, više od svoga vlastitog života, da bi učinio poznatim njegove istine, kraljevstvo moje Volje ne može imati ni svoj početak, niti svoj život na zemlji."