POBOŽNO HODOČAŠĆE DUŠE U VOLJI BOŽJOJ, Fiat! Fiat! Fiat! (5)

 

5

 

          Neću nikada izaći iz ovoga jedinstva tvoga "FIAT". Želim korak po korak slijediti moje prve roditelje, i onda kada će, na svoju najveću nesreću, izaći iz ovog jedinstva tvoje Volje da bi činili svoju i zato su s najviše visine pali na najniže dno ljudskih bijeda, toliko da su zbog toga Nebo i zemlja ostali potreseni, zato što su vidjeli kako najljepša stvorenja izlaze iz nutrine Volje svoga Stvoritelja. Svi su uzdrhtali, i Vi sami, klanjanja dostojno Veličanstvo, osjetili ste toliku bol da ste se zaogrnuli Pravednošću prema njima, vidjevši kako vam je istrgnut vaš lijepi lik, vaše radosti i igre koje Vam je davao vaš dragi dragulj unutar same vaše Volje.

          Evo zašto, Živote moj Isuse, [19] ne želim izaći iz jedinstva tvoje Božanske Volje, jer želim moliti ono što su izgubila prva stvorenja kako bih s njih maknula ljagu koja im se utisnula na čelo jer su radili po svojoj volji, i kako bih Ti nastavila davati radosti, sreću i igre koje si uživao u prvo vrijeme Stvaranja. Želim staviti svoj poljubac, svoju trajnu zadovoljštinu na onu bol, koja je bila tolika da si se Ti ovio Pravednošću; i ja Vam želim skinuti njezin ogrtač i staviti ogrtač mira, svjetla, jedinstva vaše Volje i snažno uzvikivati samo jedan poklik: "Neka dođe Kraljevstvo tvoga "FIAT", neka se vrate prva vremena Stvaranja, neka iznova započnu slavlja, radosti, i igre između Tebe i stvorenja!" Neću Te ostaviti, neću sići s tvojih koljena, dok mi ne dadeš riječ da ćeš iznova vratiti Kraljevstvo tvoje Volje posred stvorenja.

          Moj Isuse, Živote moj, Trojstvo dostojno klanjanja, [20] vaša malena kći neće Vas ostaviti same u Vašoj boli, u jedinstvu vaše Volje. Ja neću nikada izaći, obećajem i zaklinjem se da neću nikada raditi po svojoj volji, štoviše, vezujem je za podnožje vašega Prijestolja kako je ne bih više poznavala, da bih tako davala svečanu i trajnu zadovoljštinu za izlazak Adama i Eve iz vaše klanjanja dostojne Volje. I ja, u jedinstvu tvoje Volje, jedine koju želim poznavati, i poistovjećujući se s Tobom, Živote moj preslatki, želim sve slijediti, od prve misli koju je imao Adam sve do posljednje misli stvorenja na zemlji, kako bih u svaku utisnula moj "LJUBIM TE", moju zadovoljštinu, slavu Tebi, i u svakoj misli stvorenja tražiti Kraljevstvo tvoje Volje, da svi umovi razumiju što znači "Božja Volja" i da svi učine da ona vlada i kraljuje.

          U jedinstvu tvoje Volje [21] želim slijediti svaki pogled stvorenja, bilocirati se u svaku riječ i potvrditi za Tebe moj "LJUBIM TE" i moju zadovoljštinu, i zazivati tvoje Kraljevstvo. U svakom djelu, koraku i otkucaju želim Ti govoriti: "Ljubim Te i nadoknađujem za sve grijehe koje čine" i tražiti kraljevstvo tvoga Božanskog "FIAT".