KNJIGA NEBA, Svezak 34, 28. prosinca 1936. (18), 1.dio (Nebeska Baštinica, kako poziva svoju djecu da bi baštinili njezina dobra. Kako stiže dotle da obdaruje duše svojom majčinskom ljubavlju, kako bi oblikovala druge mame Isusu.)

 (1) Slijedi isti predmet. Razmišljala sam o tome što je napisano naprijed i govorila sebi: "Je li  moguć ovaj lanac prekomjerne ljubavi koji se čini da ne prestaje nikada? Znam da naš Gospodin sve može, ali stići dotle da sa visina njegove Svetosti siđe ova Nebeska Majka u dubine naših duša i da se brine za naš rast kao da smo jedna od njezinih najnježnijih kćeri, i ne samo to, nego rađati svoga Sina Isusa i da rastemo skupa s njim, to je nevjerojatno." I makar sam osjećala da mi zastaje srce od ljubavi i radosti, u sjeni njezine (Marijine) svjetlosti, koja je s neizrecivom ljubavlju učinila da rastem kao njezina kćerka, i zajedno sa mnom je rastao moj dragi Isus; također sam osjećala da to ne bih htjela reći i zapisati, kako ne bih uzrokovala poteškoće i sumnje; ali moj dragi Isus, uzimajući jedan nadmoćan izgled, kojemu se nije moguće oprijeti, reče mi:

(2) "Kćeri moja, Ja želim da ti napišeš ono što sam ti rekao, u onome što sam ti rekao nalaze se mora ljubavi, s kojima će biti zahvaćena stvorenja, zato ako ne napišeš ja se povlačim; zar si zaboravila da moram pobijediti čovjeka, ali ne na silu, nego putem ljubavi, ali ljubavi koja će biti tako silna da će biti teško oduprijeti joj se?"

(3) Ja sam odmah rekla Fiat (Neka mi bude!) i moj ljubljeni Isus, uzimajući svoj uobičajeni izgled blagosti i ljubavi, s jednom ljubavlju koja slama srce, dodao je:

(4) "Kćeri moja blagoslovljena, ne boj se sumnji, moje Biće je potpuno Ljubav, i kada ti se čini da sam darovao toliku prekomjernost ljubavi da više ne bih mogao pokazati druge prekomjernosti ljubavi, ja kao da krećem ispočetka, iznova pronalazim nova preobilja i izume ljubavi koja nadilaze, oh, i to koliko, prijašnje darove ljubavi. Poslušaj sada, kćeri moja i uvjeri se u ono što ti govorim: Adam je svojim grijehom učinio da ljudske generacije naslijede sva zla, i budući da je izašao iz lijepe baštine Božje Volje u kojoj je živio u raskošnosti, preobilju i bogatstvu dobara svoga Stvoritelja, izgubio je pravo na naša dobra, i sa njim svi njegovi potomci. Ali ova dobra nisu bila uništena, postoje i postojat će, i kada jedno dobro nije uništeno uvijek postoji sigurnost da će doći oni koji će imati milost posjedovati ga. Dakle, uzvišena Gospodarica imala je početak svoga života u nasljedstvu ove Božje Volje, štoviše, s takvim preobiljem da se osjećala kao potopljena u dobrima svoga Stvoritelja, ali toliko, da može učiniti sretnima i bogatima sva druga stvorenja. U ovoj baštini Božje Volje naslijedila je plodnost, majčinstvo ljudsko i Božansko, baštinila je Riječ Nebeskog Oca, naslijedila je sve ljudske generacije koje će  naslijediti sva dobra ove Nebeske Majke. Dakle, po zakonu nasljedstva i kao Majka posjeduje pravo da u svome majčinskom srcu rađa svoju djecu, ali njezinoj i našoj ljubavi to nije bilo dovoljno, htjede rađati u svakom stvorenju, i budući da je bila baštinica Božje Riječi, posjeduje moć da ga rađa u svakome od njih. Kako? Ako se mogu naslijediti zla, strasti, slabosti, zašto se ne bi mogla naslijediti i dobra? Eto zašto Nebeska Baštinica želi da se upozna baština koju želi dati svojoj djeci, želi dati svoje Majčinstvo stvorenjima, tako da dok rađa Vječnu Riječ, želi da mu stvorenja budu Mame i da ga ljube kako ga je ona ljubila, želi oblikovati mnoge mame svome Isusu kako bi ga smjestila na sigurno i kako ga više nitko ne bi uvrijedio. Zato što je majčinska ljubav jako različita od drugih ljubavi, to je ljubav koja stalno gori, i koja daje vlastiti život za svoga dragog Sina. Pogledaj, želi obdariti stvorenja svojom majčinskom ljubavlju i učiniti ih baštinicima istoga svoga Sina. Oh, kako će se osjećati počašćenom kada bude vidjela da stvorenja ljube njezinog Isusa s njezinom majčinskom ljubavlju. Znaj da je tolika njezina ljubav prema Meni i prema stvorenjima, da se osjeća potopljena, i ne mogavši je više zadržati, mene je molila da ti objavim ono što sam ti rekao, njezino veliko nasljedstvo, koje čeka njezinu djecu i ono što može učiniti za njih, govoreći mi: "Sine moj, nemoj više čekati, učini brzo, objavi moje veliko nasljedstvo i ono što mogu učiniti za njih, osjećat ću se više počašćenom i proslavljenom ako Ti kažeš što može učiniti Tvoja Mama negoli da ja to sama kažem". Ali ipak, sve ovo imat će svoj puni učinak, pulsirajući život ove Uzvišene Gospodarice, kada moja Volja bude poznata i kada stvorenja uđu u posjed baštine svoje Majke.