KNJIGA NEBA, Svezak 36, 27. svibnja 1938. (11), 3.dio (Kako je lijepo živjeti u Volji Božjoj. Kako Bog sam to moli.)

 (5) Tolika je moja želja da duša živi u mojoj Volji, tolike su moje tjeskobe, moji vrući uzdasi, da joj na uši srca ponavljam: "Daj, molim te, zadovolji me, nemoj činiti da više uzdišem, ako ti budeš živjela u mome Fiat prestat će za tebe noć, uživat ćeš puni dan; štoviše, svaki čin učinjen u mojoj Volji bit će jedan novi dan, nositelj novih milosti, nove ljubavi, neočekivanih radosti; sve će te kreposti  slaviti, imat ćeš časno mjesto kao mnoge princeze koje će okruživati tvoga Isusa i tvoju dušu; u sebi ćeš mi oblikovati prijestolje od presjajnog svjetla, gdje ću ja vladati kao pravi Kralj i sa svom slobodom upravljat ću čitavim tvojim bićem, čak i s tvojim uzdahom, i tako ću u tebi oblikovati svoje Kraljevstvo. Okružit ću te svim mojim djelima, mukama, koracima,  mojom Ljubavlju i samom mojom Snagom koja će ti služiti kao obrana, pomoć i hrana; nema stvari koju ti neću darovati ako budeš živjela u mojoj Volji."