KNJIGA NEBA, Svezak 34, 20. prosinca 1936. (16), 3.dio (Trijumfi i pobjede Božje, trijumfi i pobjede Djevice kojima su obdarena sva stvorenja.)

 (4) Naša Volja posjeduje toliku ljubav prema stvorenjima i  veliku želju da stvorenja žive u Njoj, pa ako to postigne, uranja ih u jedan bezdan milosti, ljubavi, sve dok ih potpuno ne potopi, toliko da je ljudska malenost prisiljena reći: "Dosta, već sam potopljena, osjećam da će me tvoja Ljubav potpuno progutati, ne mogu više." Znaj da se naša Ljubav ne zadovoljava, nikada ne kaže dosta, koliko više daje toliko više želimo dati, i kada dajemo to su naša slavlja, prostiremo stol onome tko nas ljubi i prisiljavamo ga da ostane s Nama, kako bismo zajedno živjeli. Sada, kćeri moja, poslušaj jedno drugo čudo našega Fiat u ovom Nebeskom Stvorenju, i koliko je ona nas ljubila i raširila svoje Majčinstvo nad sva stvorenja: U svakom činu koji je činila, bilo da je ljubila, molila, klanjala se, trpjela, u svemu, također i u uzdahu, otkucaju srca, koraku, bila je naša Volja, naše Najviše Biće, to su sve bili trijumfi i pobjede moje Volje u činima Djevice, Nebeska Gospođa trijumfirala je i pobjeđivala u Bogu u svakom trenutku svoga divnog i čudesnog života, bile su to pobjede i slavlja između Boga i Djevice; ali ovo je još ništa, kao prava Majka pozivala je svu svoju djecu, i pokrivala je i sakrivala sve njihove čine u svojima, sa svim svojim pobjedama i slavljima, dajući im kao povlasticu i dar sve svoje čine sa svim pobjedama i trijumfima. I zatim, s jednom nježnošću i ljubavlju koja slama  srce i čini da se osjećamo pobijeđeni govorila je: "Klanjanja dostojno Veličanstvo, pogledaj ih, svi su moja djeca, moje pobjede i slavlja pripadaju i mojoj djeci, to su moja postignuća koja dajem njima, i ako je pobijedila i trijumfirala Mama, pobijedila su i trijumfirala također i djeca". I tolike trijumfe i pobjede je učinila u Bogu, koliko bi čina učinila sva stvorenja, kako bi svi mogli reći: "Obdaren sam činima moje Mame Kraljice, i kao pečatom me označila sa svojim pobjedama i darovima koje je postigla i dobila od svoga Stvoritelja. Dakle, tko želi postati svet pronalazi miraz svoje Nebeske Majke i njezine trijumfe i pobjede kako bi stigao do najveće svetosti, slabi pronalazi snagu svetosti svoje Mame i njezine pobjede da bi bio jak; ožalošćen i patnik pronalazi miraz patnji svoje nebeske Majke da bi postigao trijumf i pobjedu predanja; grešnik pronalazi pobjedu i trijumf oprosta, ustvari, svi pronalaze u ovoj Uzvišenoj Kraljici povlasticu, potporu, oslonac, pomoć u stanju u kojem se nalaze. I oh, nešto prekrasno, prizor najdirljiviji, očaravajući i zanosan, vidjeti ovu nebesku Majku u svakom stvorenju kao Mamu i osjećati da ona ljubi i moli u svojoj djeci. Ovo je najveće čudo između Neba i zemlje, veće dobro od ovoga nismo mogli dati stvorenjima.