Sedam važnih točaka kako početi živjeti u Božjoj Volji

 Dnevni podsjetnik

1. Kada se probudite odmah činite Prvo jutarnje djelo (Jutarnja Posveta Božjoj Volji)

2. Nikada ne gubite iz vida Zlatno Pravilo (Mi želimo, a Isus čini sve u nama)

3. Sjednite u krilo nebeske Majke 3 puta na dan i srcem ljubljenog djeteta kazujte ove riječi: "Majčice moja, volim te, voli i ti mene! Daj mojoj duši gutljaj Božje Volje. Daj mi i svoj blagoslov, da sve što danas učinim bude pod tvojim majčinskim pogledom. Majko u tvoje krilo stavljam cijeli svoj dan!" 

4. Počnite činiti stvarna, trenutna djela podsjećajući se stalno i tako često koliko vam sjećanje omogućuje 

5. Činite krugove u Volji Božjoj 

6. Prije odlaska u postelju sva svoja djela toga dana položite u krilo Gospino 

7. Prije nego sklopite oči pozovite Isusa i dopustite Mu da u vama, dok spavate, s vama čini krugove u Božjoj Volji