KNJIGA NEBA, Svezak 11, 4. travanj 1912. (Božja Volja treba biti središte svega)

 Jutros je moj uvijek voljeni Isus došao i rekao mi: "Kćeri moja, moja je Volja središte, ostale vrline samo je okružuju. Zamisli jedan kotač, u čijem su središtu skupljene sve zrake; kad bi se jedna od tih zraka htjela odjeliti od središta, što bi se dogodilo? Prvo, to bi bila prava ludost, a drugo ta zraka više ne bi bila operativna, ne bi sama više ništa mogla, jer odjelivši se od aredišta ne bi više primala život i umrla bi, a kotač, okrećući se, riješio bi se takve zrake (žbice). Tako je i sa dušom i sa mojom Voljom. Moja je Volja središte, i bilo koja stvari, bila ona čak i sveta,  kao,vrlina ili dobro djelo; ukoliko nije učinjena u mojoj Volji i isključivo da ispuni moju Volju, slična je zrakama odvojenima od središta kotača, i one su kao djela i vrline bez života, tako da mi se takve stvari nikad ne mogu svidjeti. Čak štoviše, mičem se od njih i šaljem im kazne kako bi ih vratio na pravi put."