KNJIGA NEBA (Poziv stvorenju na povratak redu, mjestu i svrsi radi koje je stvoreno od Boga) Isusove objave Službenici Božjoj Luisi Piccarreti, 1. Svezak 1, 10. poglavlje

Isus ne želi da više gubim vrijeme misleći na svoju prošlost

Napokon, jednog dana, dolazeći ponovo k meni, Isus mi reče: "Ne želim da razmišljaš. Kad se je duša ponizila, uvjerena u zlo koje je učinila, ali otišla oprati svoju dušu u Sakramentu Ispovijedi, i spremna je prije umrijeti nego me uvrijediti, nastaviti razmišljati o učinjenom zlu bilo bi uvreda mojem milosrđu. To je onda kao prepreka mojoj ljubavi da privije tu dušu uza se, jer ta duša onda kao da uvijek traži, u svom umu, uroniti opet u blato prošlosti; onemogućava mi da ju podignem kako bi mogla poletjeti prema Nebu, jer ostaje uvijek sa jednim te istim idejama, zatvorena u samu sebe.
A ja, vidiš, ničeg se više ne sjećam od tih grijeha. Sve sam savršeno zaboravio. Vidiš li ikakvu sjenu gorčine s moje strane?"

A ja sam mu odgovorili: "Ne, Gospodine, ti si tako dobar." I osjećala kako mi se srce slama od nježnosti.

"Dobro, želiš li ti i dalje vući te stvari za sobom?"

A ja: "Ne, ne želim."

A On će na to: "Razmišljajmo o tome kako voljeti i učiniti zadovoljnima jedno drugo."

Nakon toga više nisam razmišljala o tome; činila sam sve što sam mogla kako bi On bio zadovoljan, i molila sam Ga da me nauči kako nadoknaditi za izgubljeno vrijeme. On bi mi odgovorio: "Spreman sam učiniti to što želiš. Vidiš, prva stvar koju sam ti rekao da želim od tebe je imitacija, nasljedovanje mojeg Života; dakle, da vidimo što ti još nedostaje".

"Gospodine- ja sam mu govorila- sve mi nedostaje, nemam ništa". "U redu - odgovorio bi mi - nemoj se bojati, malo po malo sve ćemo napraviti. Znam vrlo dobro koliko si slaba, ali od mene trebaš uzimati snagu".