KNJIGA NEBA, Svezak 1, poglavlje 12 (Učini da tvoja djela, čak i ona najmanja, budu uronjena u ljubav)

Poslije nekog vremena, pošto sam se pokušavala vježbati u tim stvarima, malo ih vršeći, a malo posustajući, uvidjela sam koliko toga mi još uvijek nedostaje. Postojala sam sve više zbunjena misleći na moju veliku nezahvalnost, no Isus mi je progovorio te sam shvatila koliko je nužan duh mrtvljenja.


Dobro se sjećam da u svemu tome što mi je govorio, uvijek bi nadodao da sve to treba biti učinjeno isključivo za Njegovu ljubav, te da najljepše vrline, najveće žrtve, su bile bezokusne jer u svojoj suštini i za svoj izvor nisu imali ljubav.
Ljubav - govorio mi je - je vrlina koja daje život i sjaj svima ostalima, na način da su bez nje sve vrline mrtve; ne privlače moj pogled i nemaju nikakvu vlast nad mojim srcem; budi dakle oprezna da sva tvoja djela, čak i najmanja, budu uronjena u ljubav, to jest: u Meni, saMnom i za Mene.