Posveta Djevici Mariji



PREDANJE LJUDSKE VOLJE NEBESKOJ KRALJICI

Najslađa Majko, klečim pred tvojim prijestoljem. Dijete sam koje ti želi predati svu svoju ljubav. Želim zajedno isplesti sve cvjetiće, sve usrdne molitve, sva obećanja koja sam dala toliko puta, da više neću postupati po svojoj volji. Taj vijenac želim staviti u tvoje krilo kao dokaz ljubavi i zahvalnosti svojoj Majci.

Ali to nije dovoljno. Želim da ga uzmeš u svoje ruke kao znak da prihvaćaš moj dar. Dodirom svojih majčinskih prstiju pretvori ga za mene u barem onoliko sunaca koliko sam puta molila da u svojim djelima činim Božju Volju. Kraljice Majko, tvoje ti dijete želi iskazati poštovanje svjetlošću i blistavim suncem. Znam da imaš mnogo takvih sunaca, ali ona nisu sunca tvoga djeteta. 
Želim ti dati svoje sunce jer te ljubim i da bih te obvezala da ti mene ljubiš.
Sveta Majko, smiješiš mi se i ljubazno prihvaćaš moj dar. Hvala ti od svega srca. Želim ti toliko toga reći. U tvoje majčinsko srce, kao u zaklon, želim staviti sve svoje patnje, strahove, slabosti i cijelo svoje biće. 

Želim ti pokloniti svoju ljudsku volju. Ah, Majko, primi je! Daj da ona postane pobjeda milosti i mjesto u kojem će Božanska Volja proširiti svoje Kraljevstvo! To će nas učiniti nerazdvojnima. Nebeska vrata neće mi se zatvoriti jer sam ti posvetila svoju volju, a ti si mi dala svoju. 

Majko, dođi i budi na zemlji sa svojim djetetom, a dijete će ići sa svojom Majkom na nebo. Kako ćemo biti sretni! Čuj me, najdraža Majko, da bi ovaj čin kojim ti posvećujem svoju volju bio uzvišeniji, pozivam Presveto Trojstvo, sve anđele i svete i pred svima se zavjetujem da svoju volju posvećujem nebeskoj Majci. 

Na kraju te molim, nebeska Kraljice, udijeli meni i svim ljudima svoj blagoslov. Neka tvoj blagoslov bude nebeska rosa koja se spušta na grešnike da ih preobrati, da pokrije njihove žalosti i utješi ih, rosa koja silazi na sav svijet i pretvara ga u dobro, koja silazi na duše u Čistilištu i gasi vatru u kojoj gore. 
Neka tvoj blagoslov bude jamstvo spasa svim dušama.