Krugovi u Volji Božjoj

 

Krugovi u Volji Božjoj

Mnogo se može reći o “krugovima” u Volji Božjoj, a evo ovdje je skroman početak.

Jednom prilikom, dok je Isus vodio Luisu obilazeći svemirom ona je čula Isusov glas. Govorio je: “Volim te” svakoj zvijezdi, planetu, mjesecu... Dok je ona ushićeno uživala u tom iskustvu Isus se okrenuo prema njoj:  “Luisa, a gdje je tvoj ‘volim Te’ upućen meni?”

Objasnio je: ako bude željela, u Božjoj Volji može položiti svoj 'volim Te' na sve stvoreno, a da bude upućeno Isusu. To je upravo ono što je Isus činio za Luisu u tom obilasku.

Tako smo i mi pozvani činiti isto: reći naš ‘volim Te’ Isusu u svakom biću i stvari ikada stvorenima; u prošlosti, sadašnjosti i budućnosti. To su Krugovi stvaranja.

Možemo reći ‘volim Te’ svakoj Isusovoj riječi koju je izgovorio za života na Zemlji, uključujući sva djela Njegova, Njegovo Uskrsnuće i Uzašašće. Ovo su Krugovi otkupljenja.

Trebamo reći ‘volim Te’ i svim djelima Duha Svetoga; svim sakramentima, molitvama, nadahnućima, milostima… koji su od Duha Svetoga potekli. To su Krugovi posvećenja.

Isus je Luisi rekao da neprestano čini i ponavlja ove Krugove.

Svezak 18

Volim te Tvojom Voljom

Luisa piše: Bivajući i dalje u svom uobičajenom stanju vidim blaženog Isusa unutar sebe. On to dopušta i toliko je sjedinjen sa mnom da vidim Njegove oči u mojim očima, Njegova usta u mojim ustima, i na isti način Njegovo tijelo u mom tijelu. Dok sam Ga gledala na ovaj način, rekao mi je: “Kćeri moja, vidiš kako se sjedinjujem i činim sebe jednim s dušom koja čini moju Volju. Ja postajem njen vlastiti život jer je moja Volja i unutar i izvan nje. Moglo bi se reći da je poput zraka koji udiše i koji oživljava sve u njoj. Poput svjetlosti je koja čini da sve bude vidljivo i razumljivo; poput topline koja grije i oplođuje, omogućuje rast. Ona je srce koje kuca, ruke koje rade, stopala koja hodaju. Kad se volja ujedini s mojom Voljom, oblikuje se moj Život u toj duši. “

Kasnije, nakon primanja pričesti, govorila sam Isusu: “Volim Te”, a On mi je rekao: “Kćeri moja, ako me zaista želiš voljeti reci: “Isuse volim Te Tvojom Voljom.” Budući da moja Volja ispunjava nebo i zemlju, tvoja ljubav će me obujmiti u svemu i svagdje, tvoj ‘volim Te’ će odjeknuti visoko na Nebesima i u dubinama ponora. Ako želiš reći 'klanjam Ti se, blagoslivljam Te, slavim Te i hvalim Te' reći ćeš to sjedinjena s mojom Voljom ispunjavajući nebo i zemlju klanjanjem, blagoslivljanjem, slavom i hvalom u mojoj Volji. Ovo su jednostavne stvari. Lake i neizmjerne ujedno.

Svezak 11 – 2. listopada 1913.