Molitva u Volji Božjoj

 Molitva u Volji Božjoj 

Da bi se molili u Volji Božjoj trebamo se sjetiti Isusovog naputka da zaboravimo sebe. Možemo započeti govoreći:

“Isus želi moliti, stoga ja molim s Njim.”

Isus je ovako poučio Luisu:

“Želim ti pokazati kako moraš biti sa mnom. Najprije trebaš:

ući unutar mene,

preobraziti se u mene,

uzeti ono što pronalaziš u meni. “

Svezak 8 – 9. veljače 1908.

Sjeti se da sve postižemo ‘Zlatnim Pravilom’

Mi želimo, a Isus sve čini.

Primjećujete da Isus nije rekao “misli”, već “poželi”. Sama pomisao neće djelovati. Samo želja srca je ta koja osigurava život u Kraljevstvu Volje Božje.

Prvo poželimo ući unutar Isusa (i on nam to omogućuje ‘Zlatnim Pravilom’.)

Zatim se preobražavamo u Njega (također ostvareno “Zlatnim Pravilom”). Kao što je sv. Pavao rekao: “Obucite se u Krista”. Tako činimo sve kao drugi Isus, jer Isus čini sve što je u nama: naše misli, riječi, djela, korake, pokrete, udisaje, otkucaja srca - sve osim grijeha.

Zatim, uzimamo ono što pronalazimo u Isusu.

Isus je objasnio Luisi (svezak 11 – 14. kolovoza 1912.) da je za Njegova života na zemlji, tijekom skrivenog dijela života (do tridesete godine, kada počinje Njegovo javno djelovanje), uzeo k sebi, u sebe, sve misli, riječi i djela - sve od svih, počevši od Adama pa do posljednje osobe koja će biti stvorena, te obnovio svaki život u svojoj Božanskoj Volji. Tako postoji božanski oblik svih života koji jesu življeni ili će tek biti na Zemlji.

Zašto? Zato što samo takva, božanska verzija može Bogu dati savršenu slavu.  Naši će ljudski pokušaji  slavljenja Boga, bez obzira na to koliko svetima nastojali postati, uvijek biti nedostatni i manjkavi.

Isus nije odmah Ocu prikazao božanski oblik naših života, već je sve pohranio u sebi, čekajući dan kada ćeš doći - i nakon što budeš dao svoj ‘fiat’, svoj ‘DA’ Daru Volje Božje –  ti ćeš:

1. ući u Njega

2. preobraziti se u Njega

3. uzeti ono što pronalaziš u Njemu.

9. veljače 1908.

Sada u Isusu možeš pronaći božansku verziju svog života koja je pohranjena u Njemu. Uzmi ga, učini ga svojim (pomoću ‘Zlatnog Pravila’) i s Isusom ga prikaži Ocu. To možeš činiti više puta iznova, ne samo sa svojim životom, nego i više puta sa životom drugih. Isus od tebe traži da to činiš za svačiji život.

Budući da je Isus obnovio živote svih (od Adama do posljednje stvorene duše) u Njegovoj Božanskoj Volji, mi možemo također moliti, raditi, govoriti, hodati, jesti, spavati i uživati, itd. u ime svih.

Ovo je Isus rekao Luisi:

“U moje poglede sam uzeo oči svih stvorenih ljudi, u moj glas njihove riječi, u moje pokrete njihove pokrete, mojim rukama njihova djela, mojim srcem njihove osjećaje i želje, mojim stopalima njihove korake; i, čineći ih svojima, u svojoj ljudskosti dao sam za njih zadovoljštinu Ocu  ... “

“Dakle, zašto ne možeš i ti činiti isto? ZA ONOG KOJI LJUBI U ZAJEDNIŠTVU SA MNOM SVE JE MOGUĆE!

U mojoj Volji molite i u svojim mislima donosite pred božansko Veličanstvo misli svih; u očima poglede svih; u vašim riječima, pokretima, osjećajima i željama sve one riječi, pokrete, osjećaje i želje svoje braće kako bite dali zadovoljštinu za njih - kako bi zadobili svjetlost, milosti i ljubav za njih. Životom u mojoj Volji prebivat ćete u meni i u svima. Živeći moj život molit ćete sa mnom.  Božanski Otac će biti Zadovoljan, a Nebo će reći: “Tko nas to sa Zemlje  doziva? Tko je taj koji želi obujmiti ovu Svetu Volju obuhvaćajući sve nas u zajedništvu? O, koliko dobra možete priskrbiti svijetu spuštajući Nebo na Zemlju.”

Svezak 11 – 3. svibnja 1916.

Dakle, pronalazeći sve duše u Isusu, možemo moliti u ime svih, a Isus obećava da će to biti kao da svi mole na božanski način. Kad bi cijelo čovječanstvo zajedno molilo na ljudski način, ni ta se količina molitve ne bi mogla vrijednošću usporediti sa samo jednom molitvom u Volji Božjoj.

Božanska molitva ima beskrajnu vrijednost i zasluge, budući da posjeduje samu narav i vrline Isusa Krista, i jer je On onaj koji čini sve u svojoj Božanskoj Volji.

Možemo, na primjer, sada moliti krunicu u ime svih, biti s Isusom u Presvetom Sakramentu u ime svih itd., tako da Bogu uzvratimo savršenom ljubavlju i slavom za sve ljude istovremeno u svemu što činimo

- pod uvjetom da to želimo!

Zapamtite: vaša molitvena skupina kada molite u Volji Božjoj u ime svih jest: sve duše od Adama do posljednje duše koja će ikada biti stvorena!