KNJIGA NEBA, Svezak 11, 10. travanj 1912. (Duše koje imaju najviše povjerenja su kao ispušni ventili Isusove ljubavi)

Nastavljajući tako u mom uobičajenom stanju, čim je stigao, moj voljeni Isus mi je rekao: "Kćeri moja, duše koje najviše sjaje, kao blistajući dragulji u kruni mojeg milosrđa, su duše koje imaju najviše povjerenja; jer što više povjerenja imaju, toliko više mogu dati prostora mojem milosrđa da izlije bilo kakvu milost koju žele; dok one duše koje nemaju pravo povjerenje, zatvaraju milosti unutar mene i ostaju uvijek siromašne, a moja Ljubav ostaje zadržana u meni te tako vrlo teško patim. Stoga, kako bi više mogao dati oduška mojoj ljubavi, okrećem se više tim dušama za koje znam da slobodno mogu dati oduška mojoj Ljubavi, s kojima se mogu i našaliti, učiniti dražesne kontraste, jer znam da se one neće okrenuti od mene, ili se uplašiti, nego čak štoviše, htjet će voljeti me više i sve uzeti kao mogućnost da me još više zavole. Tako da duše koje imaju puno povjerenja su ispušni ventil mojoj Ljubavi, njima dajem najviše milosti i takve su najbogatije.