Čin posvete Božjoj Volji


Moli ovu posvetnu molitvu u ime svih duša!

O predivna Voljo Božja, evo me pred tvojom neizmjernom svjetlošću, da mi tvoja vječna dobrota otvori vrata, pa da u nju uđem i oblikujem svoj život u tebi, Božanska Voljo.

Tako, prostrta pred tvojim svjetlom ja, najmanje od svih stvorenja, pristupam, divna Voljo, maloj grupi prve djece tvoga vrhovnoga Fiat – NEKA BUDE. Prostrta u svojoj ništavnosti usrdno molim tvoje beskrajno svjetlo da me ispuni i zasjeni sve što tebi ne pripada, i to na takav način da ne mogu drugo nego gledati, razumijevati i živjeti u tebi.

To će biti moj život, središte moga uma, zanos moga srca i cijeloga bića. U ovom srcu ljudska volja više neće obitavati; prognat ću ju zauvijek. Načinit ću novi Raj mira, sreće i ljubavi. S Božjom Voljom uvijek ću bit sretna, imat ću jedinstvenu snagu i svetost koja sve posvećuje i sve donosi Bogu.

Prostrta ovdje zazivam upomoć Presveto Trojstvo da me primi u život u klaustru Božje Volje i tako u meni obnovi početni red stvaranja – onakav red kakav je Stvoritelj zamislio stvarajući biće.

Nebeska Majko, snažna Kraljice Božjega Fiat – NEKA MI BUDE, uzmi me za ruku i ispuni me svjetlom Božje Volje. Bit ćeš mi vodič, moja nježna Majka; ti ćeš čuvati svoje dijete i poučavati me kako živjeti i podvrgnuti se redu i odredbama Božje Volje. Nebeska vrhovnice, povjeravam tvome Srcu cijelo svoje biće. Ja ću biti maleno djetešce Božje Volje. Ti ćeš me učiti, a ja ću bit pažljiva. Ti ćeš me pokriti svojim plavim plaštem kako se paklena zmija ne bi usudila prodrijeti u  sveti Raj da me zavede, pa da padnem u zamku ljudske volje.

Srce moga višnjega Boga, Isusa, ti ćeš mi dati plamen da me sažeže, prožme i nahrani, da u meni oblikuje život vrhovne Volje.

Sveti Josipe, bit ćeš moj zaštitnik, čuvar moga srca i čuvat ćeš ključeve moje volje. Držat ćeš ljubomorno moje srce i nikad mi ga više nećeš dati. Tako ću bit sigurna da nikad neću izaći iz Božje Volje.

Anđele čuvaru, pazi na mene, brani me, pomozi mi u svemu, pa da moj Raj raste cvatući i tako postane pozivnica cijelom svijetu.

Nebeski zbore, priteci mi u pomoć, a ja ti obećavam uvijek živjeti u Božjoj Volji.

Amen.