Gospa i Božja Volja

 Isus je Mariju učinio “Kraljicom i Majkom Kraljevstva Volje Božje”. Marija je bila treća osoba (nakon Adama i Eve) kojoj je dan dar Volje Božje (od trenutka njezinog Bezgrešnog začeća). Isus je u svojoj ljudskosti bio četvrta osoba koja je imala dar Volje Božje. Zatim slijedi Luisa Piccarreta i svi drugi nakon nje koji će reći ‘da’ ovome Daru.

Gospa je dala Luisi trideset i jednu lekciju* o Kraljevstvu Volje Božje.

Ovim Darom duša postiže u jednom danu ono za što bi se, ljudskom snagom, trudila godinama.

(Lekcija 13*)

Gospa želi da tri puta na dan, ujutro, o podne i navečer, sjednemo u njeno krilo i da joj govorimo: 

“Majko moja, volim te! Ljubi i ti mene i daj mi gutljaj Božje Volje za moju dušu. Daj mi i svoj blagoslov kako bih sva svoja djela činio praćen tvojim majčinskim pogledom. “

Gospa od nas traži da sva naša djela navečer položimo u njeno majčinsko krilo.

* Knjiga: Djevica Marija u Kraljevstvu Volje Božje