ODRECI SE SVOJE VOLJE




 Bože, mogu li živjeti u tvojoj Volji?!

Duša koja odluči prihvatiti život u božanskoj Volji od prvog trenutka mora naučiti zaboraviti sebe. Isus kaže da postoji samo jedan način da se to postigne i da moramo vježbati ostatak svog života:

“Moja kćeri, kako bi duša bila u stanju zaboraviti sebe, sve što ona čini ili sve što treba činiti mora biti učinjeno kao da sam Ja to htio u njoj činiti. Ako moli, ona bi trebala reći: ‘To je Isus koji želi moliti i ja molim zajedno s njim.’

Ako radi: ‘To je Isus koji želi raditi… to je Isus koji želi hodati, to je Isus koji želi jesti, koji želi spavati, koji želi ustati, koji želi uživati.’ I to bi tako trebalo biti u svemu za ostatak njenog života, isključujući pogreške. Samo je na ovaj način duša sposobna zaboraviti sebe. Ne samo da će učiniti sve jer ja to želim, već zato što to želim učiniti bit ću joj potreban kako bi uspjela.

Svezak 11 – 14. kolovoza 1912.

Dakle, sve treba činiti pozivajući se na Isusa, jer On čini sve u nama - osim pogreške, tj. grijeha.