KNJIGA NEBA, Svezak 11, 20. ožujak 1912. (Sve je u potpunom davanju Isusu i vršenju uvijek Njegove Volje)

Dok sam bila u svom uobičajenom stanju, moj uvijek voljeni Isus izgledao je tužno i ogorčeno, govoreći mi:
Kćeri moja, ne żele shvatiti da je sve zapravo u potpunom i bezuvjetnom predanju Meni i vršenju Moje Volje uvijek i u svemu. 

Kada to zadobijem od duša, tada ja sam dolazim do njih motivirajući ih i govoreći svakoj: "Kćeri moja, uzmi ovaj okus, ovaj komfor, ovo olakšanje, ovo osvježenje, ovu utjehu"; sa ovom razlikom, da prije nego što se duša predala sva meni i vršenju uvijek i u svemu Moju Volju, ako prije uzimala takva zadovoljstva i olakšanja, bile bi to samo ljudske stvari, ali sada, pošto je duša u potpunosti predana meni i vršenju uvijek i u svemu Moju Volju, postaju božanske stvari. 

A ja, pošto se sada radi o mojim stvarima, nisam više ljubomoran, nego kažem: "Ispravno je da uzme ovo olakšanje i ovu zadovoljštinu, jer ja tako želim. Ako se ophodi sa osobama, ako razgovara, to je zato što,ja tako želim. Kad ja to ne bih htio, ova duša bila bi spremna prekinuti sa svime time. I zato sve stvari stavljam toj duši na raspolaganje, jer sve to što radi je učinak moje Svete Volje, ne više njezine. 

Reci mi, kćeri, što ti je ikad nedostajalo otkad si se predala u potpunosti meni? Dao sam ti svakakve darove i zadovoljštine, i samog sebe čak dao sam tebi na dar. I to sve u nadnaravnoj razini. Čak i u ovom svijetu nisam dopustio da ti išta nedostaje: ispovjednici, pričesti i sve ostalo. 

Pošto si ti htjela samo mene i nisi željela ispovjednike tako često, a ja, želeći da ona koja se predala u potpunosti meni obiluje u svemu, ipak sam ti neprestano davao takve i raznorazne nadnaravne darove. Kćeri, kakvu bol osjećam u srcu kada vidim da duše to ne žele shvatiti, čak i one za koje kažu da su dobre i svete!