24 SATA MUKE GOSPODINA NAŠEGA ISUSA KRISTA - 2. SAT

 



Isus se oprašta od svoje presvete Majke i kreće prema dvorani Posljednje večere


Sveti Hanibal Marija di Francia, ispovjednik i duhovnik službenice Božje Luise Piccarreta, bio je na privatnoj audijenciji kod pape sv. Pia X, kako bi ga upoznao s djelom koje je napisala Luisa "SATI MUKE GOSPODINA NAŠEGA ISUSA KRISTA". Čitao je pred Papom neke stranice, posebno one o raspeću, a Papa ga je prekinuo govoreći: "Oče, ova se knjiga mora čitati na koljenima, to je Isus Krist koji govori!"


OBEĆANJA KOJA JE ISUS DAO LUISI ZA ONE KOJI MOLE SATE NJEGOVE MUKE

Luisa: "Reci mi moje Dobro, što ćeš dati u zamjenu onima koji će moliti "Sate Muke", kao što si me ti poučio?"


Isus: " Kćeri moja, na ove Sate molitve neću gledati kao na vaše stvari, nego kao da sam ih Ja izmolio. Dat ću vam moje zasluge, kao da sam iznova bio u činu svoje Muke, i iste učinke, prema raspoloženju duša, i to već na  zemlji. Veću nagradu od ove ne bih mogao dati dušama. Zatim u Nebu, stavit ću ih ispred sebe obasipajući ih strelicama ljubavi i radostima onoliko puta koliko su molili Sate moje Muke, i one će također mene pogađati strelicama ljubavi. Kakva će ovo biti neizreciva radost i milina za sve blažene!"


Svezak 11, 10. travnja 1913.