KNJIGA NEBA, 15. svezak, 9. travnja 1923.

 

Bog je prva pokretačka sila cijeloga Stvaranja; tko djeluje u Božjoj Volji, djeluje u prvoj pokretačkoj sili.

Osjećala sam se potpuno uronjena u Božju Volju i govorila sam svome slatkom Isusu: "Ah, molim te, nikada me nemoj pustiti iz svoje Presvete Volje, dopusti mi uvijek misliti, govoriti, djelovati i ljubiti u ovoj tvojoj ljubaznoj Volji!" U trenutku dok sam to govorila, osjetila sam se okružena najčišćom svjetlošću, a tada sam ugledala Isusa, moje najviše i jedino Dobro, koji mi je rekao:
"Moja ljubljena kćeri, toliko ljubim ova djela učinjena u mojoj Volji, da čim duša uđe u Nju da bi djelovala, sjena mog svjetla je obavija i Ja odmah požurim kako bih učinio da moje i njeno djelo postanu jedno. Budući da sam Ja prva pokretačka sila cijeloga Stvaranja, bez te pokretačke sile sva bi stvorena bića bila
 paralizirana, bez snage te nesposobna za najmanji pokret. Život leži u pokretu, bez njega je sve mrtvo; stoga, Ja sam prva pokretačka sila koja daje život i sposobnost svim drugim pokretima, tako da se stvorenja pokreću na moj prvotni poticaj. To je poput stroja: čim se pokrene glavni kotač, svi drugi kotačići počinju se okretati. Vidiš, dakle, duša koja djeluje u mojoj Volji gotovo se prirodno  kreće  u mojoj prvotnoj pokretačkoj sili; djelujući u mojoj pokretačkoj sili, dolazi u situaciju nalaziti se i djelovati u pokretu svih stvorenja. Ja vidim i osjećam stvorenje koje se kreće u mojoj vlastitoj pokretačkoj sili i u pokretima svih stvorenja, te mi ono na taj način u svim svojim pokretima donosi toliko božanskih djela, koliko ima uvredljivih djela koja čine svi drugi ljudi: to je rezultat djelovanja u mojoj prvotnoj pokretačkoj sili. Mogu slobodno potvrditi  da mi duša koja živi u mojoj Volji nadoknađuje za sve, brani me pred svima i čuva moju pokretačku silu, odnosno moj vlastiti Život. Vidiš, zbog toga je djelovanje u mojoj Volji čudo nad čudima, ali bez buke i bez ljudskog pljeska. Pa ipak, to je moj pravi trijumf nad svim Stvorenjem, i budući da je riječ o potpuno božanskom trijumfu, ljudsko ostaje nijemo i ne nalazi odgovarajuće riječi pohvale za potpunu pobjedu moje Najviše Volje."