KNJIGA NEBA, 13. svezak, 21. svibnja 1921.

 

Isus pronalazi odmor u dušama koje žive u Njegovoj Volji.

 

Nalazila sam se u svome uobičajenom stanju, kad mi se moj uvijek ljubazni Isus pokazao u rukama kao da se odmara. Privila sam ga na svoje srce i rekla: “Ljubavi moja, reci mi nešto. Zašto šutiš?”

Isus reče: “Moja ljubljena kćeri, trebam odmor nakon što sam ti toliko toga rekao. Želim vidjeti djelovanje svojih riječi u tebi. Ti radiš čineći ono što sam te naučio, a Ja se odmaram. Kad pretočiš u djelo moje pouke, vratit ću se iznova i govoriti ti o još višim i uzvišenijim stvarima kako bih u tebi pronašao još ugodniji odmor. Osim toga, gdje bih mogao pronaći odmor ako ne u dušama koje žive u mojoj Volji? Samo mi ga one mogu pružiti. Život u mojoj Volji čini za Mene sobu, a djela učinjena u mojoj Volji moj su krevet. Postojanost u ponavljanju tih djela moje su uspavanke, glazba i sredstvo koje mi donose san. Ali spavajući, bdijem nad tobom, tako da tvoja volja nije ništa drugo doli odraz moje Volje, tvoje misli odraz mojega uma, tvoj govor odraz mojega govora, a tvoje srce odraz mojega srca. Iako me ne čuješ kako govorim, uronjena u Mene  ne želiš ništa osim onoga što Ja želim i radim. Dakle, dok god živiš u mojoj Volji, možeš biti sigurna da sam zaista Ja sve što se događa u tebi."