KNJIGA NEBA, 15. svezak, 23. ožujka1923.

 

Patnje Nebeske Mame i kako je Božanski Fiat djelovao u njima.

Razmišljala sam o patnjama svoje Nebeske Mame, a moj ljubazni Isus se pokrenuo u meni  i rekao mi:

"Kćeri moja, prvi Kralj boli bio sam Ja, a budući da sam bio Čovjek i Bog, morao sam sve usredotočiti u Sebi ne bih li imao prvenstvo nad svime, čak i nad samim bolima. Patnje moje Mame nisu bile ništa drugo doli odraz mojih vlastitih boli. One su se odražavale u Njoj, i učinile je sudionicom svih mojih boli. Te boli su je probadale i ispunile tolikom gorčinom i mukom, da je osjećala kao da umire pri svakom odjeku mojih boli u Njoj. Ali ljubav ju je podupirala i ponovno vraćala u život. Zato je, ne samo po časti nego i s pravom, bila prva Kraljica beskrajnog mora svojih boli.“

Dok je Isus to govorio, činilo mi se kao da vidim moju Mamu pred Isusom, a sve što je Isus nosio u sebi, uključujući boli i rane njegova Presvetog Srca, odražavalo se u Srcu Žalosne Kraljice. Ti odrazi stvorili su mnogo mačeva u Srcu probodene Mame, a ti mačevi bili su obilježeni svjetlošću Fiat-a koji ju je okruživao posred najblistavijeg svjetla mnogih Fiat-a koji joj je davao toliko slave da se to riječima ne može opisati.

Tada je Isus nastavio govoriti: "Nisu njezine boli učinile moju Mamu Kraljicom niti su učinile da sjaji takvom slavom. Bio je to moj svemogući Fiat koji se isprepletao sa svakim njezinim djelom i bolima, i koji se učinio životom svake njene boli. Tako je moj Fiat bio prvi čin koji je oblikovao mač, i dao mu željeni intenzitet boli. Moj Fiat  je mogao staviti u to probodeno Srce toliko mnogo boli koliko je htio, dodajući ranu na ranu, i muku na muku, bez i najmanjeg otpora. Naprotiv, osjećala se počašćenom što je moj Fiat postao životom svakog otkucaja njezinog srca; i moj Fiat joj je dao puninu slave i učinio je pravom i legitimnom Kraljicom.

Sada, tko su duše u kojima se mogu odražavati moje boli i moj vlastiti Život? To će biti one koje imaju moj Fiat kao život. Taj Fiat će učiniti da upiju u sebe moje odraze, i bit ću darežljiv u dijeljenju s njima svega što moja Volja čini u Meni. Stoga u mojoj Volji čekam duše da im dam istinsku vlast i savršenu slavu za svako djelo i svaku bol koju će podnijeti. Izvan moje Volje ne prepoznajem djela i patnje duša. Mogao bih reći: 'Nemam ti što dati. Koja volja te je potaknula na ovo djelo i trpljenje? Potraži nagradu od nje.' Mnogo puta, ako moja Volja nije u središtu, činjenje dobra ili trpljenje mogu postati bijedno ropstvo i pretvoriti se u strasti, dok samo moja Volja daje istinsku vlast, istinske kreposti, istinsku slavu, pretvarajući ljudsko u božansko."