KNJIGA NEBA, 13. svezak, 1. svibnja 1921.

 

Ljudska volja stvara nesklad između Stvoritelja i stvorenja.

Nalazeći se u svome uobičajenom stanju, našla sam se izvan sebe usred mnoštva ljudi. Stojeći iznad nas, Kraljica Majka nam je govorila. Plakala je natapajući svojim suzama buket ruža koji je držala u krilu. Nisam razumjela ništa od onoga što je govorila. Vidjela sam samo da su ljudi htjeli izazvati nemire, a Nebeska Majka ih je molila, plačući, da se smire. Pokazujući na mene usred tolikoga naroda, dobacila mi je jednu ružu. Pogledala sam tu ružu, ukrašenu suzama moje drage Majke kao biserima. Te su me suze poticale da molim za mir naroda.

Kad sam kasnije molila svoga slatkog Isusa za mir naroda, On me privuče k Sebi te poče govoriti o svojoj Presvetoj Volji:
"Kćeri moja, moja Volja ima stvaralačku snagu i kao što je dala život svim stvarima, tako ih ima moć i uništiti. Duša koja živi u mojoj Volji također ima moć dati život dobru i smrt zlu. U neizmjernosti (Božje Volje, op. prev.) duša se nalazi u prošlosti ispunjavajući praznine izazvane nedovoljnim slavljenjem Mene, nadoknađujući uvrede za koje nije dana zadovoljština i za neuzvraćenu ljubav. Daje mi najljepše zadovoljštine i ljubav za sve. U mojoj Volji širi se na sadašnjost i pruža u buduća stoljeća; svugdje i za sve daje mi ono što mi stvorenje duguje. U duši koja živi u mojoj Volji osjećam odjek svoje moći, svoje ljubavi, svoje svetosti; u svim svojim djelima osjećam odjek njezinih djela; svugdje hrli ispred, iza i unutar Mene. Gdje god je moja Volja, tamo je i njezina; kako se moja djela množe, tako se množe i njezina. Jedino ljudska volja stvara nesklad između stvorenja i Stvoritelja; jedno jedino djelo ljudske volje unosi nered između Neba i zemlje narušavajući sličnost između Stvoritelja i stvorenja. Nasuprot tomu, za onoga koji živi u mojoj Volji, sve je u skladu: Ja sam s njim na zemlji, a on je sa Mnom na Nebu. Cilj nam je zajednički, život je jedan i jedna je volja.

Pogledaj na stvorenje: ono se ni u čemu nije udaljilo od moje Volje. Nebo je uvijek plavo i zvjezdano, a Sunce puno svjetla i topline. Cijelo je stvorenje u savršenome skladu; jedna je stvar podrška drugoj, uvijek je lijepo, svježe i novo. Nikada ne stari niti gubi svoju ljepotu. Čini se čak da se iznova svakodnevno pojavljuje još raskošnije, dajući slatku čaroliju svim stvorenjima. Takav bi čovjek bio da se nije odvojio od moje Volje i takve su duše koje žive u mojoj Volji. One su nova nebesa, nova sunca, nova zemlja u punome cvatu, još raznovrsnija u ljepoti i čaroliji."