KNJIGA NEBA, 15. svezak, 18. ožujka1923.

 

Način preuzimanja vlasništva nad dobrima koja sadrži Božja Volja 

Potpuno sam se predavala Presvetoj Volji mog slatkog Isusa, no usprkos tome osjećala sam se lišena Njegove nazočnosti i kao da mi je srce bilo probodeno. U sebi sam razmišljala: "Koja korist što mi je toliko govorio o svojoj Vječnoj Volji ako me sad napustio? Štoviše, same njegove riječi su kao mačevi koji probadaju moje srce i kidaju ga na komade. Iako sam predana i ljubim te mačeve koji me raskidaju i ruku koja me probada, ipak snažno osjećam da je za mene sve završeno." Međutim, dok sam tako razmišljala, moj se slatki Isus  pokrenuo u meni, stavivši mi ruke oko vrata uz riječi:
"Kćeri moja, kćeri moja, ne boj se! Ništa nije završeno između tebe i Mene. Tvoj Isus je uvijek za tebe tvoj Isus. Najjača veza koja veže dušu uz Mene je stopiti njenu volju s mojom. Kako te mogu ostaviti? Osim toga, ako sam ti toliko govorio o mojoj Volji, stvorio sam mnoge veze nerazrješivog zajedništva između tebe i Mene. Dok sam ti govorio, moja Vječna Volja svezala je tvoju malu volju s mojom Vječnom Voljom svakom riječju koju sam ti rekao. Zapravo, trebala bi znati da je, kada smo stvorili čovjeka, prva namjera naše Vrhovne Volje bila da živi u našoj Volji. Budući da je čovjek  bio stvoren da živi u Njoj, trebao je uzeti ono što je naše kako bi živio na naš račun, uzvraćajući našoj Volji božanskim djelima za svako ljudsko djelo koje bi učinio u našoj Volji. To smo učinili ne bismo li ga obogatili svim dobrima koja naša Volja sadrži. Međutim, čovjek je htio živjeti u svojoj volji i po svojoj računici, iselivši se na taj način iz svoje domovine i izgubivši sva ta dobra. Zato su moja dobra ostala bez nasljednika: bila su neizmjerna, a nitko ih nije posjedovao. To je pravi razlog zašto je moje Čovještvo došlo preuzeti vlasništvo nad svim tim dobrima, živeći u ovoj Vječnoj Volji u svakom trenutku. Moje Čovještvo je željelo uvijek živjeti na račun Božje Volje: rodio sam se, sazrijevao, trpio, radio i i umro u vječnom poljupcu Vrhovne Volje. Živeći u Njoj, bio mi je dan posjed nad mnogim neiskorištenim dobrima koje je nezahvalan čovjek zaboravio.

Sada, kćeri moja, ako ti je moja beskrajna mudrost toliko govorila o mojoj Volji, to nije bilo samo radi priopćavanja obične vijesti. Ne, ne! Cilj je bio otkriće života u mojoj Volji i dobara koje ona sadrži. I kako koračaš mojim putem u mojoj Volji, preuzimaš posjed nad tim dobrima. Moje je Čovještvo učinilo sve: preuzelo je posjed nad svime, ne samo za sebe, već i da otvori vrata drugoj braći. Čekao sam toliko stoljeća i još ću čekati, prošlo je već toliko naraštaja... No, čovjek se mora vratiti Meni na krilima moje Volje iz koje je došao. I zato, budi ti prva od svih ljudi koja je dobrodošla i neka te moje riječi potaknu preuzeti posjed nad njima (tj. dobrima Božje Volje, op. prev.); neka one budu lanci koji će te tako čvrsto vezati da te više nikada neće pustiti da izađeš iz moje Volje."