KNJIGA NEBA, 13. svezak, 2. lipnja 1921.

 

Došavši na Zemlju, Isus gotovo uopće nije govorio o svojoj Volji.

Bila sam uznemirena i tjeskobna jer su mi rekli da žele tiskati sve što mi je moj slatki Isus otkrio o svojoj Presvetoj Volji. Osjećala sam nemir i tjeskobu, no moj mi slatki Isus progovori u nutrini:

"Želiš li sama sebi postavljati pravila? Baš bi to bilo lijepo! Zar bi trebalo skrivati od javnosti pouku koju učitelj prenosi po izabranome učeniku? Kao i dobra koja taj nauk može donijeti? Takav bi besmisao razočarao učitelja. Osim toga, ništa nije tvoje, već je sve moje učenje koje ti samo prenosiš. Želiš li zakopati moj nauk i slavu samo zato što sam izabrao tebe?"

Osjećala sam i dalje nemir unatoč tim riječima, a moj uvijek ljubazni Isus iziđe iz moje nutrine, zagrli me, čvrsto privinu i reče: "Moja ljubljena kćeri, smiri se, smiri se i usreći svog Isusa."

Rekoh: "Ljubavi moja, ova je žrtva preteška. Osjećam se kao da umirem. Srce mi se lomi od boli i na samu pomisao da će se objaviti sve o čemu smo Ti i ja razgovarali i što se događalo. Pisala sam samo iz poslušnosti i straha da Te ne razočaram. Vidi sada kamo me dovela ta poslušnost. Živote moj, smiluj mi se i pruži mi svoju svetu ruku."

Isus odgovori: "Kćeri moja, ako Ja želim tu žrtvu, moraš biti na nju spremna i ne smiješ mi ništa odbiti. Moraš znati da sam došao na Zemlju otkriti svoje nebeske pouke i da upoznate moje Čovještvo, moju domovinu i upute koje duša treba slijediti kako bi došla u Nebo - jednom riječju Evanđelje. Ali o svojoj Volji nisam rekao gotovo ništa ili sam rekao vrlo malo. Iako sam istaknuo da mi je najvažnija Volja moga Oca, nisam rekao gotovo ništa o blagodatima svoje Volje, uzvišenosti, veličini i velikim dobrima koje duša prima živeći u Njoj jer duša, nespremna još za spoznaju nebeskih stvari, ništa ne bi shvatila. Samo sam je naučio moliti Fiat voluntas tua, sicut in caelo et in terra (Budi Volja Tvoja, kako na Nebu, tako i na zemlji), kako bi se pripremila za upoznavanje moje Volje, da je ljubi, izvršava i tako primi dobra koja su u Njoj.

Ono što sam tada trebao učiniti, dati svima pouke o svojoj Volji, dao sam tebi. Stoga njihovo objavljivanje nije ništa drugo nego nadopunjavanje svrhe moga Dolaska. Ne želiš li da ispunim svrhu svoga dolaska na zemlju? Zato, pusti me da Ja činim; pazit ću na sve i sve urediti, a ti me slijedi i budi u miru."