KNJIGA NEBA, 15. svezak, 22. veljače 1923.

 

Luisina neopisiva tjeskoba. Duša koja se želi uspeti najviše, mora se spustiti najniže.

Bila sam jako tjeskobna zbog misli da bi moje stanje moglo biti jedna velika i trajna obmana. Kakav neočekivani udarac za mene! Ta me misao duboko pogodila, kao da su se sve oluje oborile na mene; činilo mi se da sam gora od najpokvarenijih zlikovaca, pa čak i od osuđenih duša. Duša pokvarenija od moje nikada nije postojala na zemlji. Ali ono što me najviše boli je to što ne mogu izaći iz ovog stanja obmane. Htjela bih ispovijediti svoj grijeh i pod cijenu života ne bih ga više učinila. Tada bi Isus, koji je tako dobar, u svome beskrajnom milosrđu oprostio ovoj duši, koja je najgora od svih. Nakon što sam prošla jednu od tih oluja, moj uvijek ljubljeni Isus pokazao mi se i rekla sam mu:
"Moj ljubljeni Isuse, kako je ova misao strašna! Molim te, ne dopusti postojanje obmane u meni. Radije me pusti da umrem, nego da te uvrijedim najgorim grijehom - obmanom. Ta me pomisao plaši, slama i uništava, otimajući me iz Tvojih nježnih ruku i stavljajući pod noge svima, čak i prokletima. Moj Isuse, kažeš da me jako ljubiš, a onda dopuštaš da mi duša bude otrgnuta od Tebe. Kako Tvoje srce može podnijeti toliku moju bol?"
Isus je odgovorio: "Kćeri moja, hrabro, ne gubi nadu! Onaj koji treba biti uzdignut iznad svih, mora se najviše poniziti. Za moju Majku, Kraljicu svega stvorenog, rečeno je  da je bila najponiznija od svih. Ali da bi bila najponiznija od svih, morala je silaziti u najniže nizine, ispod sviju. S obzirom na spoznaju koju je imala o Bogu, svome Stvoritelju, i o tome tko je bila Ona, stvorenje, moja Nebeska Majka silazila je toliko nisko, i kako se spuštala, tako smo je Mi uzdizali, toliko da joj nitko nije ravan. Isto mora vrijediti i za tebe: da bi se mala kći moje Volje uzdigla iznad svih i da bih joj dodijelio prvo mjesto u mojoj Volji, činim da silazi u najniže nizine, ispod svih. Što je poniznija, više će biti uzdignuta i zauzeti svoje mjesto u Božjoj Volji. O, kako sam zanesen kada vidim da je stvorenje koje treba biti uzdignuto iznad svih najponiznije i ispod svih! Trčim, letim prema tebi da te uzmem u svoje naručje  i proširim tvoje granice u mojoj Volji. Stoga, sve dopuštam za tvoje dobro i za ostvarenje mojih najvećih planova s tobom. No, ne želim da gubiš vrijeme razmišljajući o tome. Kada te uzmem u svoje naručje, odmah ostavi sve po strani i slijedi moju Volju."