KNJIGA NEBA, 15. svezak, 16. veljače 1923.

 

Križ koji je Božja Volja pripremila našem Gospodinu. Isus je morao djelovati u dimenziji vječnosti kako bi Otkupljenje bilo potpuno i savršeno.

 

Obavljala sam svoju uobičajenu pobožnost prema raspetome Isusu, predavajući se potpuno njegovoj ljubaznoj Volji. Dok sam to činila, osjetila sam kako se moj ljubljeni Isus pomaknuo u mojoj nutrini i rekao:
"Kćeri moja, požuri, požuri! Brzo! Uđi u moju Volju, i ponovi sve što je moje Čovještvo činilo u Vrhovnoj Volji, kako bi svoja djela sjedinila s mojima i s onima moje Majke. Odlučeno je da, ako nijedno drugo stvorenje ne uđe u Vječnu Volju i time utrostruči naša djela, ova Vrhovna Volja neće sići na zemlju kako bi otvorila svoj put među ljudskim naraštajima. Želi pratnju trostrukih djela kako bi se objavila. Zato, požuri!"
Isus je potom zašutio, a ja sam osjetila kao da sam odjednom prenesena u Svetu Vječnu Volju. Ne znam kako bih opisala što mi se dogodilo, osim činjenice da sam pronalazila sva Isusova djela i stavljala svoja. Kasnije mi je nastavio govoriti: "Kćeri moja, koliko li će detalja moja Volja otkriti  o onome što je moje Čovještvo učinilo u ovoj Božjoj Volji! Da bi Otkupljenje bilo savršeno i potpuno, moje Čovještvo je trebalo djelovati u Vječnoj Volji. Da moja ljudska volja nije bila spojena s Vječnom Voljom, sva bi moja djela bila ograničena i konačna. Međutim, u Vječnoj Volji, bila su neograničena i beskonačna te su zato i moje patnje i križ morali biti neograničeni i beskonačni. Božja Volja učinila je da moje Čovještvo može pronaći sve te patnje i križeve, tako da Me Ona raširila nad svu ljudsku obitelj, od prvog do posljednjeg čovjeka. Preuzeo sam na sebe sve vrste patnji; svako stvorenje oblikovalo je moj križ koji je zato postao tako velik: dug koliko jesu i koliko će biti duga sva stoljeća i širok u skladu s brojnošću ljudskih generacija. Nije to bio samo mali križ s Kalvarije gdje su me Židovi razapeli. To je bila samo slika velikog Križa na koji me je Vrhovna Volja razapela. Svako stvorenje pridonijelo je dužini i širini Križa, i kako su stvorenja oblikovala dužinu i širinu, tako su ostajala ucijepljena u Križ. Božja Volja, polažući i razapinjući me na njemu, učinila je taj Križ ne samo mojim, nego i Križem svih onih koji su ga oblikovali. Eto zašto je bila potrebna dimenzija vječnosti u kojoj sam morao oblikovati i držati taj Križ, prostor Zemlje ne bi bio dovoljan da ga primi. 

O, koliko li će me duše ljubiti kada saznaju što je sve moje Čovještvo učinilo u Božjoj Volji i koliko sam trpio iz ljubavi prema njima! Moj križ nije bio napravljen  od drva. Ne, bio je sačinjen od duša. Osjećao sam njihove otkucaje srca na Križu na koji me je položila Božja Volja. Nijedna duša nije mi izmakla, svima sam dao mjesto i da bi svima dala mjesto, Božja Volja me razdirući razapinjala, i to uz tolike boli da bih patnje moje Muke mogao nazvati blagim i olakšavajućim. Zato, požuri, kako bi moja Volja mogla otkriti sve što je Vječna Volja učinila u mom Čovještvu. Ta spoznaja će u stvorenjima probuditi toliko ljubavi da će joj se pokloniti, dopuštajući da u njima kraljuje."
Dok je to govorio, pokazivao je toliko nježnosti i ljubavi da sam ga začuđeno upitala: „Ljubavi moja, zašto pokazuješ toliko ljubavi kada govoriš o svojoj Volji? Zbog te velike ljubavi čini mi se kao da želiš da iz tvoje nutrine izađe jedan drugi Ti. Kada govoriš o nečemu drugom, ne pokazuješ takvu ljubav bez mjere."
A On odgovori: "Kćeri moja, želiš li znati? Kada govorim o svojoj Volji, kako bih je otkrio stvorenjima, želim u njih uliti svoje Božanstvo i tako stvoriti drugoga Sebe. Moja ljubav se u tom trenutku širi do krajnjih granica i ljubim stvorenja kao Sebe samoga. Zato, govorim li o svojoj Volji, vidiš moju ljubav kao da se prelijeva i izlazi iz svojih granica kako bi oblikovala sjedište moje Volje u srcu stvorenja. Naprotiv, kada govorim o drugim stvarima, obično je riječ o mojim krepostima koje ulijevam. Već prema tome koju krepost očitujem, ljubim stvorenja kao njihov Stvoritelj ili kao Otac, drugi put opet kao Otkupitelj, pa onda kao Učitelj, nekad kao Liječnik i tome slično. Dakle, u tome nije isto preobilje ljubavi kao kada želim oblikovati drugoga Sebe."